Klossfestivalen 2025 - Lördag 25 oktober Stockholm - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 21 November 2024 kl. 13:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Klossfestivalen

Citat från: Chriss77Mstad skrivet 29 Augusti 2025 kl. 11:15Det kommer nog inte jag hinna med mitt stora bygge själv om alla bord m.m måste vara borta då med på 2 timmar med utlastning och det. Det är ca: 54 lådor som skall packas och transporteras. Jag får nog tänka om lite. Men inget är omöjligt enligt Gunde. ;D
Hej hej.

Nu har jag ändrat till kl.21 - vi har ofta en snäv tid för att göra plats/tid för när vår lastbil kommer osv. men finns alltid 1-2 timmar extra, så du får extra time - inga problem.

Varmt välkommen!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

V.L.flower

SÖKES; AFOL att samåka med från Örebro och ev dela boende med. KF Stockholm

Jag vill ställa ut i Stockholm, men vet inte riktigt än hur mina exakta planer ser ut, inför anmälan.
Hur mycket jag jag få med, om någon åker förbi Örebro. Med plats i sin bil... eller om jag tar tåg med något mindre bygge själv.
Och så har vi boende... ekonomi mm.
Men som det ser ut nu, så vill jag verkligen träffa likasinnade och få uppleva utställningslokalen i Stockholm.

PM till mig, om ni känner er träffade.
: Viola
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Chriss77Mstad

Anmält att western kommer på besök till huvudstaden med. Håll i hatten, det kan gå vilt till! ;D  
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

MrUzagi

Jag har anmält mig själv med byggen som TBD. Får återkomma när jag lyckats bestämma mig vad jag tar med mig.

matgri

Hade ju tänkt att ställa ut.
Men en knäoperation kommer ivägen samma vecka. Hade hoppats att den skulle blivit av denna vecka. Men det har dragit ut på tiden.
Kanske klarar jag av att ta mig dit och titta i alla fall.

andreaseldh

Kommer inte ihåg om jag har anmält mig, så jag gör det nu/en gång till för säkerhets skull!

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 29 September 2025 kl. 11:40Kommer inte ihåg om jag har anmält mig, så jag gör det nu/en gång till för säkerhets skull!

Bara för att några dagar senare drabbas av förhinder. Nästa försök Örebro 2026.

Myko

ColA

Jag tror att jag är anmäld och är jag inte det så kommer jag ändå  8)

Klossfestivalen

Hej på er.

Bara en liten reminder om att anmäla sig till Stockholm. Och även om sista dagen är idag 6 oktober, så kommer vi inte printa ut allt och förbereda innan nästa vekca. 
Så det innebär att det finns ett par dagar extra för er som missat att anmäla er  <3

/Fredrik
Klossfestivalen

MrUzagi

Citat från: MrUzagi skrivet 29 September 2025 kl. 10:14Jag har anmält mig själv med byggen som TBD. Får återkomma när jag lyckats bestämma mig vad jag tar med mig.

Jag blir bara med i några CB:n, så inga egna fristående byggen.

MrUzagi

@Klossfestivalen Jag har försökt anmäla mig två gånger nu, men får inget e-post med forumlärlänken som jag fått tidigare gånger. Går jag in på formuläret igen så är det blankt, det brukar vara förifyllt med det jag skrivit tidigare (eftersom jag går in i det inloggad i Google.)

Kan du verfiera om jag är anmäld eller inte?

Jenny242

Disney CB är anmält! Så om ni har några Disney habitats hemma så får ni gärna ta med dem! Och bygg gärna några nya om ni hinner! Jag har den "allmäna lådan" i mitt förråd, så jag tar med alla dem såklart 😀
Jenny242
Region Hufvudstaden