Klossfestivalen 2025 - Lördag 25 oktober Stockholm - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 21 November 2024 kl. 13:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Klossfestivalen

Citat från: MrUzagi skrivet 06 Oktober 2025 kl. 14:23@Klossfestivalen Jag har försökt anmäla mig två gånger nu, men får inget e-post med forumlärlänken som jag fått tidigare gånger. Går jag in på formuläret igen så är det blankt, det brukar vara förifyllt med det jag skrivit tidigare (eftersom jag går in i det inloggad i Google.)

Kan du verfiera om jag är anmäld eller inte?
Yes! Du är anmäld 2 gånger!  8) (y)

Gideon

Castonien kommer givetvis att vara där!

Anmäl er asap här:
https://swebrick.se/index.php?topic=21038.0

(Är det nån som kan tänka sig att hjälpa till att ställa upp/plocka ner min modul så kan den också få åka dit)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Godtfred

Citat från: MrUzagi skrivet 06 Oktober 2025 kl. 14:23@Klossfestivalen Jag har försökt anmäla mig två gånger nu, men får inget e-post med forumlärlänken som jag fått tidigare gånger.

Mina bekräftelsemejl på anmälan till KF har alltid hamnat i skräpposten av ngn anledning, har du kollat där?

MrUzagi

Citat från: Godtfred skrivet 06 Oktober 2025 kl. 19:05Mina bekräftelsemejl på anmälan till KF har alltid hamnat i skräpposten av ngn anledning, har du kollat där?

Det har det inte för mig tidigare gånger. Det finns inget där nu heller. Undrar om min e-postleverantör är lite övernitisk någonstans.

CopMike

Citat från: MrUzagi skrivet 06 Oktober 2025 kl. 19:34Det har det inte för mig tidigare gånger. Det finns inget där nu heller. Undrar om min e-postleverantör är lite övernitisk någonstans.
Tänk om du bara kände nån som är bra på e-post grejer ;D?

MrUzagi

Citat från: CopMike skrivet 06 Oktober 2025 kl. 20:50Tänk om du bara kände nån som är bra på e-post grejer ;D?

Mjo, men till skillnad från när jag är på jobbet så har jag ingen insyn i loggar hos min leverantör. ::)
Då hjälper det inte hur bra man är. Då är jag beroende av välviljan hos supporten där.

Sirre

Nu är även jag anmäld! Har anmält två byggen, men den ena är inte färdig ännu, får se om jag hinner klart eller inte...  ,:)

lingonmirakel

Instagram: miken_mocs

Lilypiece

Halloj, bara 5 dagar kvar!
Är det någon som ska dit som kan låna ut (alt. sälja) en sån här bit som saknas till mitt lilla tåg?

Klossfestivalen

Hej hej.

Snart dags för Stockholm - ska bli kul!!!

Uppdaterar lite småsaker i första posten med röd fet kursiv text så ni har koll.

Ha det fint!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Emma

Region Mitten

Lilypiece

Klossfestivalen

Hej.

Tänkte jag använder samma text och bild som förra året så ni vet hur ni kommer in från kl.15.00 på fredag:

"Här kommer en liten bild med en pil, så ni ser var lastkajen är där ni kan lasta ur.
Det är efter entrén till Radisson-hotellet och efter huvudentrén till Waterfront.
Stockholm Waterfront har lovat oss ett gäng restaurangburar som ni ska få låna.
Lämna gärna tillbaka dom när ni lastat av era kartonger vid era bord. Tack!

Och kom ihåg att flytta bilarna direkt - dom är jäkligt snabba på att lappa och böta...

Det kommer vara bord för utställare på två plan. Dels det ni lastar ur på. Och sedan ett plan upp.
Ni som har 1-2-3 bord är mest troligt en våning upp - finns hissar."

Varmt välkomna!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Emma

Hej på er, alla som ska ställa ut!

Jag tänkte försöka styra upp nåt najs häng lördag kväll. Vi är många som deltar, fler än 40, verkar det som. Hur ser intresset ut? Klicka gilla på detta inlägg ifall du vill va med!
Region Mitten

Chriss77Mstad

Citat från: Emma skrivet 21 Oktober 2025 kl. 11:37Hej på er, alla som ska ställa ut!

Jag tänkte försöka styra upp nåt najs häng lördag kväll. Vi är många som deltar, fler än 40, verkar det som. Hur ser intresset ut? Klicka gilla på detta inlägg ifall du vill va med!
Hejsan
Nä...Synd att det blir lördag. Åker hem på lördagskvällen när allt är nerpackat. Får bli en annan gång.
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x