Klossfestivalen 2025 - Lördag 25 oktober Stockholm - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 21 November 2024 kl. 13:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Jemanuelson

Om någon söker billigare boende vill jag verkligen rekommendera Långholmen! Ombyggt gammalt fängelse på idyllisk ö mitt i Stockholm. Har både vandrarhemsdel och hotelldel. Hyfsat enkelt att ta sig till city med röd tunnelbanelinje. 

Jag brukar föredra detta framför de anonyma businesshotellen, när jag är i Stockholm i tjänsten. Mycket roligare boende (och i mitt fall en trevlig promenad över Västerbron till och från kontoret)

Lilypiece

Jag bygger för fullt för att kunna vara med på detta i år! :)

lingonmirakel

Citat från: Lilypiece skrivet 29 Maj 2025 kl. 11:27Jag bygger för fullt för att kunna vara med på detta i år! :)
Samma här! 🙂 Hoppas ha två nya byggen klara men mer troligt blir det bara ett.
Instagram: miken_mocs

JontaD

Jag kommer anmäla mig till denna KF i Stockholm
Tyvärr kan jag varken komma till Örebro eller Västerås i år😥

Är det inplanerat några festivaler för 2026?

ColA

Citat från: JontaD skrivet 12 Juli 2025 kl. 15:51Jag kommer anmäla mig till denna KF i Stockholm
Tyvärr kan jag varken komma till Örebro eller Västerås i år😥

Är det inplanerat några festivaler för 2026?
Partille, alltså inte Göteborg  :P

Emma

Jag överväger att boka continental ändå. Svårt detta.
Region Mitten

Emma

Bokat rum åt mig och stej på scandic continental!
Region Mitten

Klossfestivalen

Ping!  8)

Nu är äntligen anmälningsformuläret live, så bara in och anmäl er  <3

För betalande Swebrickmedlemmar finns även ett val under TYP AV DELTAGARE där man kan fylla i om man bara blir besökare och inte ställer ut.

Ha en fortsatt fin vecka!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Lilypiece

Nu anmält mig och bokar Continental för övernattning fre-lör. Hoppas det är några som har tid/lust att träffas en stund på fredagkväll för middag tillsammans? 

Illuwatar

Då är jag anmäld...

Antar att detta med anmäla parkering inte gäller i- och urlastning. Går ju alltid att stå på Kungsholmen de dagar man har bilen.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Gideon

Skiljer nästan 500 kr/natt att bo på Scandic Continental när jag kollar för mig och grabben, jämfört med nåt av alternativen lite längre från centrum...funderar på favorit i repris (har ju tillbringat 7 veckor där för några år sedan ;) ) och bo på Scandic Star Sollentuna istället. Ligger precis bredvid pendeltåget, bara 16 min från Stockholm C.

Eller så tar man en natt på Continental fredag-lördag så man kan ansluta sig till barhäng där på fredagkvällen när medföljande somnat, och en natt i Sollentuna lördag-söndag.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Sirre

Bokade rum på Waterfront för nästan ett år sen för ett schysst pris, så det blir smidigt samt får parkering på köpet.  8)

Har inte anmält mig än då jag funderar på byggen men ska göra det så småningom!

Illuwatar

Ser att man bara har två timmar på sig att plocka ner, hämta bilen och lasta. Kan bli lite stressigt... Får nog ändra lite i mina planer på vad jag kommer ta med så man hinner. Som tur är har jag sparat det mesta i MOC-väg, så det finns lite att ta av...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Chriss77Mstad

Citat från: Illuwatar skrivet 29 Augusti 2025 kl. 11:07Ser att man bara har två timmar på sig att plocka ner, hämta bilen och lasta. Kan bli lite stressigt... Får nog ändra lite i mina planer på vad jag kommer ta med så man hinner. Som tur är har jag sparat det mesta i MOC-väg, så det finns lite att ta av...
Det kommer nog inte jag hinna med mitt stora bygge själv om alla bord m.m måste vara borta då med på 2 timmar med utlastning och det. Det är ca: 54 lådor som skall packas och transporteras. Jag får nog tänka om lite. Men inget är omöjligt enligt Gunde. ;D
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x