Klossfestivalen 2025 - Lördag 25 oktober Stockholm - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 21 November 2024 kl. 13:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

andli

Citat från: Chriss77Mstad skrivet 16 Januari 2025 kl. 13:48Hej

När man nu ska åka upp hit vilket hotell rekommenderas. Känner att Radisson var "LITE" för dyr med frukosten.

Det låg i alla fall förr ett i en källare på västra Järnvägsgatan... få rum hade fönster och det hela kändes som en finnlandsfärja... men funkade att sova i...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Chriss77Mstad

Citat från: andli skrivet 13 Maj 2025 kl. 12:22Det låg i alla fall förr ett i en källare på västra Järnvägsgatan... få rum hade fönster och det hela kändes som en finnlandsfärja... men funkade att sova i...

Kommer bo på Waterfront denna gång.
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

Emma

Jag siktar på något billigare boende, men nära (promenadavstånd) till waterfront.
Region Mitten

Gideon

Waterfront är ett fint hotell och smidigt att kunna gå inomhus till utställningen, men man kan nog spara en ganska rejäl slant på en kortare promenad...
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Chriss77Mstad

Citat från: Gideon skrivet 13 Maj 2025 kl. 15:21Waterfront är ett fint hotell och smidigt att kunna gå inomhus till utställningen, men man kan nog spara en ganska rejäl slant på en kortare promenad...
Nja
Scandic som jag tittade på var dyrare på samma rum. Blev lite förvånad.
Chriss77Mstad

Gideon

Citat från: Chriss77Mstad skrivet 13 Maj 2025 kl. 15:34Scandic som jag tittade på var dyrare på samma rum. Blev lite förvånad.
Ok, lönar sig alltid att kolla när priserna varierar över tiden på lite oklara algoritmstyrda sätt...
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Boathill

Scandic Continental ligger ett stenkast bort och är rätt mycket billigare. 
Region Hufvudstaden

Sirre

För en som inte varit på Klossfestivalen förut - Bokar ni fre-lör, lör -sön, eller både och?

dalle

Citat från: Sirre skrivet 13 Maj 2025 kl. 20:42För en som inte varit på Klossfestivalen förut - Bokar ni fre-lör, lör -sön, eller både och?

Det vanligaste är fredag- lördag. Då man ställer upp utställningen på fredag eftermiddag.
Sen åker många hem efter nedplockningen på lördag. Men några kan stanna en natt till.

Chriss77Mstad

Citat från: Boathill skrivet 13 Maj 2025 kl. 20:02Scandic Continental ligger ett stenkast bort och är rätt mycket billigare.
Inte för ett standardrum som jag vill ha. Då var Scandic Continental dyrare/natt inkl. frukost. 
Chriss77Mstad

Boathill

Citat från: Chriss77Mstad skrivet 14 Maj 2025 kl. 07:58Inte för ett standardrum som jag vill ha. Då var Scandic Continental dyrare/natt inkl. frukost.
Deras minsta rum är helt ok så länge man kan leva utan fönster, då är utsikten ändå bättre från deras tak-bar :)
Region Hufvudstaden

ColA

Oj vad ni planerar långt fram  :P vi får se vad som händer imorgon där är jag  ,:)

dalle

Citat från: ColA skrivet 14 Maj 2025 kl. 17:46Oj vad ni planerar långt fram  :P vi får se vad som händer imorgon där är jag  ,:)

Du brukar väl ofta planera framåt, ColA. En så där nio månader.  ;)  <3

Odidoma

Citat från: dalle skrivet 14 Maj 2025 kl. 18:11Du brukar väl ofta planera framåt, ColA. En så där nio månader.  ;)  <3
🤣🤣🤣

Emma

Jag kollar på flerbäddsrum. Typ våningssängar. Finns det intresse att boka för fler?
Region Mitten