Klossfestivalen 2025 - Lördag 25 oktober Stockholm - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 21 November 2024 kl. 13:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Zilmrud

Citat från: Klossfestivalen skrivet 22 Oktober 2025 kl. 10:20Hej hej.

Ja kl.14 hade jag skrivit från början men har nu ändrat till kl.15 så allt verkligen är klart när ni kommer. Men fortfarande är ni varmt välkomna kl.14 om ni vill såklart och då är er plats klar. Jag som var lite tidsoptimist för ett par månader sen - som vanligt  ;)

/Fredrik
Tjenare Fredrik

Jag kommer gärna vid 14 och dumpar ett last. Så hämtar jag det andra efter. Så jag behöver inte ställa upp men gärna ställa in lite kartonger.

//Peter
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

CopMike

Citat från: Zilmrud skrivet 22 Oktober 2025 kl. 10:46Tjenare Fredrik

Jag kommer gärna vid 14 och dumpar ett last. Så hämtar jag det andra efter. Så jag behöver inte ställa upp men gärna ställa in lite kartonger.

//Peter
Men men, du kör väl microskala ju ;D?

TexGordon

Citat från: Klossfestivalen skrivet 22 Oktober 2025 kl. 10:18Hej på er!

Drömmen att ha tid för fredagshäng och lördagshäng ändå... men vem har tid med sådant?  ;D

En sak jag noterat i tråden är att vissa av er ska hänga, men ni är inte anmälda som utställare eller besökare.
Tänker så jag inte blir överraskad på plats på fredag om "var är min plats"  ,:)
Jag löser givetvis det som vanligt, men dubbelkolla så ni har bokat er.

Ha det fint!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Jag hade dubbelkollat att jag fått bekräftelse på ifyllt formulär. Dock inte vilket år bekräftelsen gällde  ::)
Det var alltså förra årets jag var anmäld till. Ibland alltså.
Evigt tacksam till Fredrik som fångade upp och löser det ändå!  <3

Emma

Självklart blir det häng även på fredagen. Jag kommer nog inte vara redo för det förrän efter kl 20, dock.

Jamen, det ser ju ut som att det är bra fart på viljan att ses både fredag och lördag. Kul!
Region Mitten

MrUzagi

Det låter kul. Men min närvaro beror lite på hur det funkar för mitt resesällskap (som håller i ratten).

lindyhep

Jag har tänkt att skaka av mig min förkylning så jag kan vara med och hänga på fredagen. Jag är inte säker på att förkylningen har samma tanke dock.
Lördag kväll har jag en biljett för att se Klezmatics så då tänker jag inte hänga med er oavsett vad förkylningen har planerat.

Chriss77Mstad

Citat från: Emma skrivet 22 Oktober 2025 kl. 16:24Självklart blir det häng även på fredagen. Jag kommer nog inte vara redo för det förrän efter kl 20, dock.

Jamen, det ser ju ut som att det är bra fart på viljan att ses både fredag och lördag. Kul!
Efter klockan 20 låter som en vettig tid för mig med. Har en del att få ordning på så.   
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

Illuwatar

Hoppas det finns någon på plats från 14:30. Kommer åka hemifrån vid 14-tiden och om trafiken inte krånglar lär jag vara på plats ungefär då.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

byStfn

Rätt säker på att de redan är på plats, men frågan är om bord osv är uppställt...

Myko

Problemet är oftast att få sina grejer till lokalen, att behöva sitta där och chilla en stund är inget större bekymmer.

Illuwatar

Finns det bara ett hörn man tillfälligt kan ställa in sina lådor i så fungerar det för mig till att börja med. Tänkte åka hem med bilen och sen återkomma via SL's faciliteter.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

CopMike

Citat från: Illuwatar skrivet 24 Oktober 2025 kl. 12:01Finns det bara ett hörn man tillfälligt kan ställa in sina lådor i så fungerar det för mig till att börja med. Tänkte åka hem med bilen och sen återkomma via SL's faciliteter.
Lycka till ;D!

VPLO STUDIOS

Kul med event! Låter roligt att hitta på något ikväll 🙌 

Har någon anlänt och isåfall listat ut en bra parkering för helgen? 😅
Mvh Vidar Olsson

ArfMan

Citat från: VPLO STUDIOS skrivet 24 Oktober 2025 kl. 13:48Kul med event! Låter roligt att hitta på något ikväll 🙌

Har någon anlänt och isåfall listat ut en bra parkering för helgen? 😅

det brukar vara "Bättre" (dvs mindre ekonomisk smärtsamt) att parkera på Kungsholmen ... som är bara 5-10 min borta berör på vad man hitta parkeringen

ArfMan

Nja... bättre en lite bit till (taxa 3 - den blå i kartan)

Dem har höjt en del sedan förra året