Klossfestivalen 2025 - Lördag 1 februari Norrköping

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

CopMike

Ta för info:n! Ska bli grymt kul, känns som om det var för länge sen vi hade häng ihop hela gänget!

ColA

Boathill

Region Hufvudstaden

CopMike

Boathill

Region Hufvudstaden

tac-sat

Tips för att få så låg kostnad för parkering är att ta dygns biljett. När vi hade utställning på arbetets museum så stod jag vid svalalertorget i p huset och tog dygnss biljetter. Blev billigare än timtaxa. 

AndersI

Eller parkera gratis i nån utkant och ta spårvagnen. T.ex. gatan Rågången (i NV) har fri parkering och går parallellt med spårvagnen.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

dalle

För att hinna acklimatisera mig till helgen åker jag till fastlandet redan idag.  :)

Henkeso

Angående parkering: Det finns en liten grusplätt med plats för 20-30 bilar vid korsningen Västgötegatan - Garvaregatan som ligger ett stenkast ifrån utställningshallen. Det är inte en skyltad parkeringsplats utan en bit mark som blivit över efter byggarbete (precis jämte ett parkeringshus som har avgift dygnet runt), men jag har parkerat där i flera veckors tid nu eftersom mina föräldrar bor på Garvaregatan och observerat att ingen som stått där har blivit lappad. Annars är Norrköpings parkeringsvakter väldigt flitiga på att ge böter. Så om ni råkar se en ledig plats på den plätten - stå där vetja!

Edit: Typiskt också att precis dagen efter att jag skrev det här så satte de upp en skylt med "parkering förbjuden"!

MrLaago

Vips så gick eventet från en dagsutflykt med familjen till en helhelg då jag precis bokat rum på Elite som flera av er andra gjort.  :) Ser fram emot helgen lite extra nu! 

ColA

Citat från: MrLaago skrivet 29 Januari 2025 kl. 21:26Vips så gick eventet från en dagsutflykt med familjen till en helhelg då jag precis bokat rum på Elite som flera av er andra gjort.  :) Ser fram emot helgen lite extra nu!
Vad kul  :)

Boathill

Någon mer BL-butik än ColA som kommer till Norrköping? :)
Region Hufvudstaden

ArfMan

ColA

Vi verkar vara många som bor 2 nätter så kul 😊

Emma

Region Mitten