Klossfestivalen 2025 - Lördag 1 februari Norrköping

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

byStfn

Ska bli mycket spännande att vara med dels på festivalen men även på leksaksloppisen! Jag sålde lite grejer på premiären i Örebro tidigare i december och för att vara första gången var det skapligt med folk. Jag tror verkligen på korsbefruktningen med festival ena dagen och loppis andra dagen, och för mig som arbetande utställare/säljare på Klossfestivalen betyder det att jag äntligen kan fokusera på mina byggen och publiken! :D

Gideon

Låter som ett intressant koncept! Kul att ni testar och utvärderar nya grepp :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Chriss77Mstad

Lite syns bara att de ligger så tätt på hösten och inget på våren förutom swebrickeventet. Sedan får jag hålla med Joyride, även jag som inte säljer spec mycket ser ingen ekonomi i att vara kvar en dag till med en extra hotellnatt som kommer kosta mer än det smakar tyvärr. Men man ska aldrig säga aldrig.
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

Daylight

Anmäld👍 ska bli riktigt skoj med utställning igen. 

MrLaago

Lyckades styra om lite annat på lördagen så nu har jag anmält mig. Ser fram emot denna helg!

Eriol

Har nu tagit beslutet att åka till Norrköping. Jag bokade Pronova Hotel & Vandrarhem mest eftersom medföljande barn bor gratis där, tror dock det är ett dåligt alternativ om man vill kunna dricka något annat än kaffe på kvällen. För övrigt ser det ut som att man kan köpa en dygnsbiljett för parkering för 80 kr och sen gäller den typ över hela stan, men någon ur lokalbefolkningen kanske har bättre koll på hur det funkar?

Gideon

Vilket hotell borde man satsa på att boka in sig på? Åker nog dit med 1-2 medföljande barn, så gärna nåt där fredags- och lördagskvällshäng förekommer :)
Flickr   Instagram

jemakrol

Woho, då har jag lyckats anmäla mig och det flera dagar innan deadline!
Piper ned från Tullinge tillsammans med @ArfMan på fredagen och sen gör vi sorti på lördag efter utställningen.

Jobbar på boendet. Kan kanske tipsa/hjälpa fler, återkommer eventuellt i frågan!

Ska bli så kul! Ser fram emot att träffas!
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

ColA

Citat från: Gideon skrivet 16 Januari 2025 kl. 08:57Vilket hotell borde man satsa på att boka in sig på? Åker nog dit med 1-2 medföljande barn, så gärna nåt där fredags- och lördagskvällshäng förekommer :)
Team Blue harvest och familjen bor på Elite 2 nätter 😊

MrUzagi

Är det någon som har koll på parkeringar i närområdet kring eventet? Jag kommer bo i Svärtinge utanför Norrköping som inte är inom gångavstånd.

Chriss77Mstad

Hej

Det blir tyvärr inget Norrköping för min del. Vi ses i Göteborg.
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

jemakrol

Citat från: MrUzagi skrivet 16 Januari 2025 kl. 11:50Är det någon som har koll på parkeringar i närområdet kring eventet?
@MrUzagi  Det har hänt mycket sen jag bodde regelbundet i stan - men över lag är det lite ont om gatuparkering just i kvarteren runt konserhuset/Louis De Geer. MEN... det är ingen stor stad så även om man parkerar några kvarter bort blir det inte många hundra meter att gå. Det lär nog kosta några kronor oavsett.

Spontant: det finns en liten p-plats och gata med parkering knappa 200 meter bort från entrén, Skomakaregatan. Worst case scenario borde vara p-huset Spiran ca 300 meter bort. Sen har vi p-huset vid själva konserthuset men det är väl det som Fredrik reserverade sig för att det gick att använda.
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

RetroBricker

Citat från: MrUzagi skrivet 16 Januari 2025 kl. 11:50Är det någon som har koll på parkeringar i närområdet kring eventet? Jag kommer bo i Svärtinge utanför Norrköping som inte är inom gångavstånd.
Kanske detta hjälper:
https://norrkoping.se/boende-trafik-och-miljo/resa-och-parkera/parkering-i-norrkoping

Kan det vara så att man i EasyPark även kan söka efter P-platser?
Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

Daylight

Kanske kommer en blänkare om parkering och även utlastning/lastning inom kort. 
Blå parkering är väl billigaste om man kollar.

Gideon

Citat från: ColA skrivet 16 Januari 2025 kl. 11:32Team Blue harvest och familjen bor på Elite 2 nätter 😊
Bokat där också fredag-söndag! (Priserna hade för övrigt gått ned ett par hundralappar sen jag kollade igår :) )
Flickr   Instagram