Klossfestivalen 2025 - Lördag 1 februari Norrköping

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

MrUzagi

Brorsan (som jag skulle sova hos) ringde för en stund sedan och sa att en av hans grabbar har feber, så min närvaro blev plötsligt lite osäker.

Extra jobbigt iom att jag har saker från andra som skulle dit, och saker att hämta där som skulle tillbaka. ::)

Med lite tur (om det inte blir sämre) kan jag åka ändå. Det brukar vara kortvarigt och jag får hålla behörigt avstånd. Men jag vet inte säkert förrän imorgon hur det blir.

jemakrol

Är det någon som ska till Klossfestivalen som råkar ha en "Power Functions Extension with one Light Bluish Gray End" (60656) att låna ut?

(Har batteridrivet men batterierna tar slut så fort och jag tänkte jag kunde använda min 9V tågregulator istället - men glömde bort att jag saknar adaptern som behövs för att driva Powerfunctionmotorer/ljus.)
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

Boathill

Citat från: jemakrol skrivet 31 Januari 2025 kl. 13:45Är det någon som ska till Klossfestivalen som råkar ha en "Power Functions Extension with one Light Bluish Gray End" (60656) att låna ut?

(Har batteridrivet men batterierna tar slut så fort och jag tänkte jag kunde använda min 9V tågregulator istället - men glömde bort att jag saknar adaptern som behövs för att driva Powerfunctionmotorer/ljus.)
Yes, lång eller kort? :)
Region Hufvudstaden

jemakrol

Citat från: Boathill skrivet 31 Januari 2025 kl. 14:09Yes, lång eller kort? :)
Spelar ingen roll, vad du kan avvara för helgen. Har förlängning om det behövs i både 9V- och 220V ändarna. :)
Toppen, då har jag en backuppplan!
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

Boathill

Citat från: jemakrol skrivet 31 Januari 2025 kl. 14:32Spelar ingen roll, vad du kan avvara för helgen. Har förlängning om det behövs i både 9V- och 220V ändarna. :)
Toppen, då har jag en backuppplan!
Packat :)
Region Hufvudstaden

hopsta

Åker från Falun nu. Jag o Henning hoppas att hinna ställa in sakerna innan det stänger och rigga klart i morgon bitti. 

Blir kul att ses!  :)

KlaraBella

Åker mot Norrköping nu. Ska bli kul!
Käkar på vägen, tänkte checka in på hotell först sen komma till utställningslokalen. 

Visst är det öppet till 21?

Jag vet att vi inte får ha försäljning vid borden imorgon, men får vi utställare köpa/sälja mellan varandra om vi sköter det snyggt?

Gideon

På väg mot Norrköping nu, ca en timme kvar efter ett litet strandhugg på Biltema i Katrineholm.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

byStfn

HJÄLP! Någon som ska åka till festivalen från södra Stockholm imorgon? Och vara framme innan ~13? Jag har glömt en väska i Högdalen 😅

Joyride

Kul att träffas igen!
Som vanligt lite stress att få saker på plats men det gick och nu blir det ryggläge på hotellrummet.
Instagram: joyride_bricks

magnuzobricks

Finns det en chans att komma in lite tidigare än kl 8 imorgon för att fixa med bygget?

dalle

Gideon

Legohäng och byggande på en pub i Norrköping - underbar eventbubbla! 🧱
IMG_3579.jpg
IMG_3580.jpg
IMG_3583.jpg
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Klossfestivalen

Citat från: KlaraBella skrivet 31 Januari 2025 kl. 16:01Åker mot Norrköping nu. Ska bli kul!
Käkar på vägen, tänkte checka in på hotell först sen komma till utställningslokalen.

Visst är det öppet till 21?

Jag vet att vi inte får ha försäljning vid borden imorgon, men får vi utställare köpa/sälja mellan varandra om vi sköter det snyggt?
Absolut!!! <3

CopMike