Vinterraffel! LOTTNING KLAR!

Startat av Skafte, 07 December 2014 kl. 19:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Vibora

Vi komma, vi komma...

Björn G.

Mitzi, som alla andra katter ska undersöka allt. Men är det nödvändigt att undersöka den gula snön så noga?

Se där, nu kom bilden med...

Första egna kreationen, slukade nästan hela samlingen med vita bitar plus spelkort och pizzakartong!

/Björn G.
VA! Har dom slutat med tre-siffriga artikelnummer?!

Sangela

En härlig julfika i vänners lag! :D
Lev i nuet! Då du slippet säga:
Alla dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet!

Fru Elise

Vinterkräksjukan.

Skafte

36 bidrag! Jättekul att så många nya är med också! Håll tummarna nu allihop, var tredje kommer vinna. Jag kanske hinner lotta och publicera resultatet strax efter lunch. Då vill jag att vinnarna så fort som möjligt skickar PM till mig med sin adress, så lägger jag gubbarna på lådan efterhand! Själva förstapriset, Boba Fett, distribueras dock av Swebricks jultomte ambassadör Mechamike.  :)

Stigge72

Citat från: Fru Elise skrivet 15 December 2014 kl. 23:48
Vinterkräksjukan.
Inte det man gillar mest med vintern direkt...
Hur har du satt fast locket?

Skafte

Lotterna har dragits och utfallet blev som följer:

Första pris:

b0D3N

Andra och tredje pris:

Kvarnbackafilm
Nikerl

Fjärde, femte och sjätte pris:

MattiasKr
Erik1107
jennie

Sjunde, åttonde och nionde pris:

AndersI
BeardedNerd
RG

Tionde, elfte och tolfte pris:

Klätterapan
andreaseldh
shutter

OBS! Dessa polybags är till för "egen konsumtion", det är inte tillåtet att sälja dem vidare! Ge bort dem i julklapp till något barn om ni inte har behov av dem, jag har hört att det finns barn som gillar LEGO.

Alla vinnare, skicka ett PM till mig med vanligt namn och adress! Om du inte kan skicka PM går ett vanligt mail bra: skafte@styringheim.se - ange då ditt användarnamn på Swebrick. Ju fortare jag får meddelandet, desto fortare kan jag lägga gubbarna på lådan!

Tack alla som bidrog, ni 24 som inte vann är också vinnare eftersom ni var med!  :)

Tunguska

Stort grattis till alla som hade Fru Fortuna på sin sida!
Mina LEGO-byggen på flickr.

Stigge72

Skafte

Exakt hälften av vinnarna har meddelat adress, deras vinster hinner komma på lådan idag!

Peter S

Grattis till alla vinnare och ett jättegrattis till alla som bidragit för första gången!

MartinAberg

Grattis alla, speciellt ni som vann.
Många fina byggen!

Sockerbit

Grattis till vinnarna och det är bara att hålla med om att det var många bra bidrag!

Fru Elise

Citat från: Stigge72 skrivet 16 December 2014 kl. 09:50
Citat från: Fru Elise skrivet 15 December 2014 kl. 23:48
Vinterkräksjukan.
Inte det man gillar mest med vintern direkt...
Hur har du satt fast locket?
Kraggle  ::)

Vibora

Grattis alla vinnare och deltagare.  Och ett extra grattis till Klätterapan som hamnade på TBB.