Vinterraffel! LOTTNING KLAR!

Startat av Skafte, 07 December 2014 kl. 19:40

Föregående ämne - Nästa ämne

lingonfil

42-bitars julbock.

Än så länge har den inte brunnit ned. Vi får se hur det går...

nikka

På julen FÅR man ta från det undre lagret. 38 bitar om jag räknat rätt...

(Hoppas det blev rätt nu, min första post med bild. God jul! :-)

tac-sat

Tomten på hårdträning inför julafton.
Cirka 40 bitar(Vart dåliga bilder :( )
Ha en fortsatt trevlig advent.

RG

Ett angeldon. Det hör vintern till för mig och jag längtar tills isen blir nog tjock för att kunna sätta ut ett riktigt don.
14 bitar

MattiasKr

Julklappsutdelning med förhinder.. Tomten var ute på tredje advent och råkade halka i lössnön på taket. 100 bitar precis

Lite suddig bild, hade lite väl stor bländare på och inga batterier i blixten att ta nya bilder.

Limpfittz

God Jul allesammans!  ;D
Här kommer mitt bidrag till tävlingen!

Större bild finns även här: http://goo.gl/1kkr0L

-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

Klätterapan

Här hade nog fiskaren önskat sig något mindre fiskelycka. Nu önskar han sig nog en större isborr i julklapp!

Skafte

Sista dagen för bidrag! Hittills räknar jag till 27 bidrag, vilket ger 44,44% chans att vinna. Visst kommer det fler under dagen? Lottning kommer ske i morgon bitti någon gång, så bidrag är välkomna ända till kl 08 i morgon tisdag!

Larry Lars

Det brukar ju bråkas en del om tomtens härkomst. Kanske sätter denna bild stopp för debatten.

95 bitar
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Kwagge

Citat från: Skafte skrivet 15 December 2014 kl. 08:13
Lottning kommer ske i morgon bitti någon gång, så bidrag är välkomna ända till kl 08 i morgon tisdag!

Svensk el finsk tid? Gotland ligger ju långt Österut..  ;)

Skafte

Citat från: Kwagge skrivet 15 December 2014 kl. 11:40
Citat från: Skafte skrivet 15 December 2014 kl. 08:13
Lottning kommer ske i morgon bitti någon gång, så bidrag är välkomna ända till kl 08 i morgon tisdag!

Svensk el finsk tid? Gotland ligger ju långt Österut..  ;)

Vill du verkligen ge dig in i en off topicdiskussion om vilka landsändar som hör till Sverige och inte?

Pixes

Mitt första bidrag i detta forum.  :)

Snöskottning
C:a 40 bitar inkl. minifig

marpe

Oj!
- Vad har hänt?

Ett värmeljus har blivit kvarlämnat för att brinna ut, men istället blivit överhettat.

- Hur gick det?
Det gick bra. Tack vare att ägaren hade satt upp flera brandvarnare så hann det aldrig bli någon stor brand.

Tack för den rapporten, Pogo Pedagog:)

27 bitar.

shutter

Raffel och Vinter håller som bäst på med en recension av ett speciellt set (som de inte i förväg vill avslöja numret på). De har skottat runt omkring byggplatsen och Raffel tar en paus till Vinters förtret. Raffel är på bushumör och har laddat upp med ett gäng snöbollar...
Under 100 bitar.

Kvarnbacka

Ha det kul i snön i vinter, men se upp så att den inte är gul!

44 bitar.