Vinterraffel! LOTTNING KLAR!

Startat av Skafte, 07 December 2014 kl. 19:40

Föregående ämne - Nästa ämne

b0D3N

Man får tacka för förstapriset och grattis till alla andra vinnare och deltagare.

Nextuz

Vilka helt underbara bidrag (kräksjuka, nåja :P)!

Verkligen innovativa och ett brett spektrum av idéer.
och jätte jätteroligt med så många nya som byggt, Välkomna :D

Stigge72

erik1107

Jätterolig tävling! Många bra bidrag! Jag tyckte Nikkas aladdin-ask var särskilt kreativ (för visst är det hår-bitar som är chokladen?)

Nextuz

Citat från: erik1107 skrivet 17 December 2014 kl. 00:39
Jätterolig tävling! Många bra bidrag! Jag tyckte Nikkas aladdin-ask var särskilt kreativ (för visst är det hår-bitar som är chokladen?)

Iiiiuuuuhhh.... Hår i chokladen?  :o  :P

Vibora

NPU, men var är trillingnöt?  ;)

Björn G.

Citat från: Vibora skrivet 17 December 2014 kl. 07:55
NPU, men var är trillingnöt?  ;)
Den var god... Eller borttagen i senaste "moderniseringen".

Grattis alla vinnare!
VA! Har dom slutat med tre-siffriga artikelnummer?!

Skafte

Sådärja, alla vinster lagda på brevlådan. Vad skall vi hitta på för tävling till våren då..?  :)

nikka

Hår, kockmössor och så hittade jag en tomtemössa från någon tidigare star wars-kalender som fick vara Körsbär i likör... :-)

Limpfittz

Va? Var det ett lotteri? Det fattade ju inte jag! *facepalm* har aldrig tur i sånt här :( haha. Grattis till vinnarna i alla fall!
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

AndersI

Citat från: Skafte skrivet 16 December 2014 kl. 16:21
Exakt hälften av vinnarna har meddelat adress, deras vinster hinner komma på lådan idag!

Och framme redan idag! Tackar för det här arrangemanget - lagom ansträngande, man får något byggt, man har (stor) chans att vinna något. Kul!
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Kvarnbacka

Man får tacka så mycket för snabb leverans! Dessvärre var min treåring med till postlådan och lade genast beslag på det rasslande kuvertet, så det legot får jag nog inte tillbaka  :P :)

shutter

Min låg också på lådan idag. Superleveranshastighet gillas ;)

MattiasKr

Fick också blixtleverans av min vinst, och även hos mig var det en treåring som var överlycklig att få riva upp påsarna =)

Tackar och bockar ännu en gång för en trevlig tävling!

AndersI

Vänta tills de blir 15, då tar de inte i bitarna om du så slänger dem i famnen på dem...

Senare kan de ju komma tillbaka och fråga efter sitt barndomslego  :P
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD