Vinterraffel! LOTTNING KLAR!

Startat av Skafte, 07 December 2014 kl. 19:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 17 December 2014 kl. 21:18
Dessvärre var min treåring med till postlådan och lade genast beslag på det rasslande kuvertet, så det legot får jag nog inte tillbaka  :P :)

Citat från: AndersI skrivet 18 December 2014 kl. 11:09
Vänta tills de blir 15, då tar de inte i bitarna om du så slänger dem i famnen på dem...

Det känns som ganska lång tid att inte tömma postlådan.

AndersI

Det var nog inte tänkt som ett råd, snarare en reflektion...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

RG

Tack för fina priser! Fick mina i lådan idag. Kul första tävling för min del, ser fram emot nya utmaningar.

Limpfittz

Är smått förvirrad? Var det en tävling eller ett lotteri ?
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

Skafte

Citat från: Limpfittz skrivet 19 December 2014 kl. 12:28
Är smått förvirrad? Var det en tävling eller ett lotteri ?

Utlottning. Det står tydligt i första posten, det är alltid den som gäller. Men eftersom man behövde bygga något för att delta i lottningen så är det inte konstigt att man talar om det som en tävling. :)

Idag hoppas jag att alla fått sina priser!

andreaseldh

Johnny Depp utklädd till pirat kom i min brevlåda för några dar sen. Jag tycker det var en trevlig tävling, i mitt fall blev det nämligen det i och med att jag inte har något bra standardlager utan blev tvungen att bygga nåt fiffigt med de få bitar jag har. Och eftersom jag vann ett pris har jag inget emot att det var utlottning ;D Men tillbaka till allvaret, detta gjorde ju att vi hann få våra priser före Jul vilket hade varit omöjligt om det varit röstning.