Lego butik i Mall of Scandinavia i Solna

Startat av Svegon, 16 September 2014 kl. 11:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Sockerbit

Citat från: andli skrivet 19 Maj 2016 kl. 14:36
Det är alltså man får om man handlar för 1200kr?

Är det helt säkert att det är just den modellen? Lego har ju bytt modell några gånger.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Sockerbit skrivet 19 Maj 2016 kl. 19:58
Citat från: andli skrivet 19 Maj 2016 kl. 14:36
Det är alltså man får om man handlar för 1200kr?

Är det helt säkert att det är just den modellen? Lego har ju bytt modell några gånger.

Jag ser inte på Legos hemsida vad man får om man handlar för 1200 eller 600, som också nämns i tråden.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Sockerbit

Vid 600 blir det en minifig, vilken framgår inte.

Myko

Jag tänkte också dyka upp i eftermiddag, och gick upp tidigare för att kunna gå tidigare från jobbet. Men pendeltåget hade väl krockat med ett löv eller nåt så det var trasig och alla tåg inställda. Tog mig 2 timmar att komma till jobbet så den flextiden blev jag av med. Nu vet jag inte om jag vill gå flera timmar back för att kunna vara med i MOS.

dacchus

Mos:

För >1200 får man

Parrot polybag
Lego brand store (enligt personalen har de endast 100-150 st att ge ut)
En unik förpakning med 3 minifigs. (Unikt set som är numrerat, och finns endast 500 st)

Kan även meddela att TRU i MoS säljer Mini cooper för 599. Fanns ett berg i butiken.

dalle

De tre figsen i asken ska föreställa svenskar. Märkligt val av tjejen i mitten. Den svenska synden månne.

dacchus

Sist jag var ute på stan var inte alla svenskar blonda heller.... T ex är jag själv skallig :)

Citat från: dalle skrivet 20 Maj 2016 kl. 16:27
De tre figsen i asken ska föreställa svenskar. Märkligt val av tjejen i mitten. Den svenska synden månne.

Nybohov Creation Ltd.

Rent socialt var dagens "tillställning" en skuffelse. Mötte Dalle och Peter S när den förstnämnda lämnade MoS. Peter S försvann sedan ganska omgående i väg på middag (hos icke-legofolk (!) om jag förstod det rätt). I butiken såg jag ingen annan. Ett tips ledde mig till TrU och jag lämnade den butiken med fyra Mini Cooper. Pär Eriksson, som jag köpte ut åt, och jag var rätt nöjda ändå.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Skafte

Ja man undrar om det är någon som tänkt längre än näsan räcker. Eller nån som jobbar för att bryta ner systemet inifrån och dra igång Friends-debatten igen. Eller är det bara någon som solbadar i den svenska sommaren?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Skafte skrivet 20 Maj 2016 kl. 23:19

Ja man undrar om det är någon som tänkt längre än näsan räcker. Eller nån som jobbar för att bryta ner systemet inifrån och dra igång Friends-debatten igen. Eller är det bara någon som solbadar i den svenska sommaren?

Damen i badmundering har påtryckt insvängd midja. Bollen ligger upplagd på straffpunkten.

andreaseldh

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 20 Maj 2016 kl. 23:27
Damen i badmundering har påtryckt insvängd midja. Bollen ligger upplagd på straffpunkten.

Men hon har inte vanliga badbyxor utan någon konstig stringvariant.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: andreaseldh skrivet 20 Maj 2016 kl. 23:36
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 20 Maj 2016 kl. 23:27

Men hon har inte vanliga badbyxor utan någon konstig stringvariant.

Magen syns ju oavsett, men nu är den insvängd.

Jag vet att det är lika bra att sluta här innan någon moderator går in och pekar med hela handen.

Peter S

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 20 Maj 2016 kl. 21:51
Peter S försvann sedan ganska omgående i väg på middag (hos icke-legofolk (!) om jag förstod det rätt).
Tänk att det finns såna fortfarande!  8)

Pa cop

Det här fick man med när man köpte för minst 1200 kr!

Om det stämmer att de bara har 100ish lego store-set, är det tänkt att erbjudanden endast är för första dagen? Kommer de ha andra erbjudanden de andra dagarna? Någon som vet? :o

Sockerbit

Detta erbjudande gäller nog tills det tar slut. Mina minifigs hade nummer 401 av 500, så de tar nog slut snart. Jag var där vid 19.30-tiden.