Klossfestivalen 2025 - Lördag 6 september Örebro - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

ArfMan

jag fick lite Swebrickslängtan... och kommer troligtvis att ställa upp ... men då blir det "bara" en sväng över dagen (ja... bor inte så nära men tillräckligt iaf)

T-86

Kört ihop sig så får ställa in medverkan med byggen.  Blir att svänga förbi iaf! Ngn som har koll på hur av-anmälan sker?
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Emma

Citat från: T-86 skrivet 30 Augusti 2025 kl. 09:55Kört ihop sig så får ställa in medverkan med byggen.  Blir att svänga förbi iaf! Ngn som har koll på hur av-anmälan sker?

Maila fredrik.
Region Mitten

Klossfestivalen

Hej hej!

Idag är sista dagen för att anmäla sig och sina byggen. Men som ni vet är vi flexibla som alltid om man kommer in senare.

MEN jag kommer att under morgondagen printa ut listan med allt, så OM ni vet att ni behöver justera eller glömt anmäla er, så maila gärna till mig om det, så ingenting missas.

Tack!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Peter.Rohr

Kul det ska bli! Nytt svärd kommer tas med (som byggs färdigt på eventet tack vare leverans från @ColA ^^) 
Instagram: rohr_bricks

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

andreaseldh

Nej tyvärr. Min förkylning vill inte ge sig, så jag stannar hemma.

Kommer inte ihåg om jag har kommit överens med någon utöver @ColA om leverans, så lämna till honom i så fall!

CopMike

ArfMan

Citat från: andreaseldh skrivet 02 September 2025 kl. 22:19Nej tyvärr. Min förkylning vill inte ge sig, så jag stannar hemma.

Kommer inte ihåg om jag har kommit överens med någon utöver @ColA om leverans, så lämna till honom i så fall!

tråkigt!

Vi ses i Stockholm! (troligtvis)

Klossfestivalen

Hej på er!

Snart dags - ska bli kul!  :D

Lite kort info kring försäljning för att förtydliga, då jag fick en fråga per mail:

Vi hade tidigare möjligheten att kunna erbjuda er att sälja lite "loppis" på Klossfestivalerna under 2022/2023.
Numera är den möjligheten borttagen under just själva Klossfestivalen, men ni får möjlighet att utan kostnad sälja under Leksaksloppisen som vi på vissa orter har på söndagen dvs dagen efter Klossfestivalen. Vi gjorde ett första test i Norrköping i februari i år och det fungerade mycket bra och många Swebrickare sålde riktigt bra - kul!

Dock vill jag poängtera att innehåll och mervärde för besökarna till Klossfestivalen är viktigt. Och vi testar oss fram med olika koncept och adderar och tar bort.

Försäljning av produkter som tillför ett mervärde för besökarna är välkommet och ska förankras med oss först.
Som exempel så utvecklar och säljer Hopstadius egna tillverkade set under Klossfestivalen med en story. Narwo säljer set kopplade till sina BiBi. Och ibland säljs det partier med äldre Swebrickset från tidigare Swebrick event. Detta är en försäljning som tillför ett mervärde för besökarna och inte är sk me too sortiment som kannibaliserar på de andra Legobutikerna.

Ha en fortsatt fin vecka!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

CopMike

Emma

Region Mitten

Emma

Är det läge att boka nån sorts gemensam middag på lördagen? Eller kommer folk äta lite här och där, och sen sammanstråla i lobbyn?
Region Mitten

Daylight

Färdig packat här o bara åka imorn efter jobbet.
Ska bli skoj som satan med utställning igen
Hörs imorn👍

Gideon

Citat från: Emma skrivet 04 September 2025 kl. 18:22Är det läge att boka nån sorts gemensam middag på lördagen? Eller kommer folk äta lite här och där, och sen sammanstråla i lobbyn?
Är det många som blir kvar även lördag kväll?
Något relativt opretentiöst där en 12- åring och en 6-åring kan följa med skulle jag föredra iaf.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram