Klossfestivalen 2025 - Lördag 6 september Örebro - Anmälan öppen!

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Joyride

Anmäld och inbokad på Grand. Blir en blixtvisit med en natt fredag till lördag.
Instagram: joyride_bricks

Daylight

Bokat grand o garage. Ska bara anmäla sig o se vad för byggen som ska med👍

Klossfestivalen

Hej på er alla.

Hoppas ni haft en fin sommar?!  <3

Ville bara påminna om att ni anmäler er - vet att vi alltid har möjlighet till sen anmälan och att det brukar dundra in massor med bokningar sista 2-3 dagarna. Och det är inga problem såklart.

Men planerar lite mat osv just nu så bra om ni som vet anmäler er. Iallafall som deltagare - byggena kan ni justera efteråt i den länk ni får till er mailadress.

Och en liten pass till alla er som vi förvarar Lego åt på vårt lager - anmäl er så jag vet om vi ska ta med er era byggen eller ej. Ni kan också maila t fredrik @ klossfestivalen.se med lite kort info - annars kommer jag ändå kontakta er kort inpå för säkerhets skull - tänker lite T-86, Pirater, Castonien osv. Ja ni vet förhoppningsvis vilka ni är som har byggen hos oss  ;)

Ha en fin vecka!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

T-86

Mailade dig på fredrik@Klossfestivalen.se i ärendet 😄
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

MrUzagi

Logistiken för den helgen funkar dessvärre inte, så jag uteblir.

ColA

MrLaago

Då var anmälan gjord! Har också bokat in mig och barnen en natt på Grand. Ska bli kul att komma iväg och ses  :)

Gideon

Bokat Scandic Grand fredag-söndag tillsammans med minstingen, siktar på att bada på Gustavsvik på söndagen också :)

Citat från: Emma skrivet 02 Maj 2025 kl. 20:07Jag och 12-åring har bokat på scandic två nätter!
Kanske får 12-åringen att komma ned till Örebro med tåget på söndagen också iaf :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Larry Lars

Smidigt med endast ett anmälnings-formulär för både deltagande och utställningsföremål. Känns dock lite förvirrande att det svar man sedan får avslutas med: "Glöm inte att anmäla dina byggen" :)
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

TexGordon

Anmäld och snart bokad på Scandic. Finns det någon anledning att stanna kvar till söndagen om man inte är intresserad av att köpa eller sälja på leksaksloppis?

Larry Lars

Det slutade med att jag ändå bokade två nätter. Då har jag ett rum under lördagen och möjlighet att var ordentligt utvilad för hemresan med bil söndag fm.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Gideon

Citat från: TexGordon skrivet 21 Augusti 2025 kl. 18:00Anmäld och snart bokad på Scandic. Finns det någon anledning att stanna kvar till söndagen om man inte är intresserad av att köpa eller sälja på leksaksloppis?
Det blir väl lite hotellobby-häng på lördagkvällen också eftersom vi är några som stannar kvar. Om det är tillräcklig anledning för att stanna kvar är givetvis upp till var och en  8)
(Jag råkade ha en extra natt eftersom jag bokade om från stora eventet, när vi fick rabatt där... så det blir lite lyx för minstingen med två nätter på hotell och äventyrsbad på söndagen.)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Svartkrut

Min budget tillåter ingen hotellövernattning, men jag har ju bara 40 min att köra hem så det går bra ändå. Lär bli en tidig kväll på lördagen då jag avser att befinna mig i Huskvarna tidigt på söndagen, men eventuellt kan jag umgås lite på fredagskvällen.

Memmla

Nu har vi anmält oss med, vi kör hotell två nätter med  (y)

TexGordon

Citat från: Gideon skrivet 22 Augusti 2025 kl. 07:18Det blir väl lite hotellobby-häng på lördagkvällen också eftersom vi är några som stannar kvar. Om det är tillräcklig anledning för att stanna kvar är givetvis upp till var och en  8)
(Jag råkade ha en extra natt eftersom jag bokade om från stora eventet, när vi fick rabatt där... så det blir lite lyx för minstingen med två nätter på hotell och äventyrsbad på söndagen.)
Det låter ju väldigt trevligt men jag tror jag sparar en hotellnatt där och kör en weekend i Stockholm i samband med KF istället. En del ärenden att uträtta där ändå :)