[MOC] Battlefield (fortsättning)

Startat av Daylight, 03 November 2024 kl. 14:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Leidermark

Citat från: Daylight skrivet 14 Februari 2026 kl. 17:51Tänkte väcka liv i denna tråd igen ;D
Snart utställning i Jönköping och tänkte se om jag hinner med en ny modul tills dess.. Är ju några dagar kvar så det borde funka👍
Trevlig helg alla medlemmar
Är det minst en ny platta till varje utställning? :)

Daylight

Citat från: Leidermark skrivet 16 Februari 2026 kl. 09:45Är det minst en ny platta till varje utställning? :)

Ställde ut denna senast i Örebro men efter det så har det blivit djupare och längre. 17St nya 32x32.
Ska bli riktigt skoj att se helheten

danielbrrssn

Såg den senast i Göteborg. Blir roligt att få se den utökade varianten. 

Daylight

Citat från: danielbrrssn skrivet 17 Februari 2026 kl. 08:34Såg den senast i Göteborg. Blir roligt att få se den utökade varianten.
Stor skillnad efter Göteborg faktiskt. Hoppas du gillar dem utökande delarna

Daylight

Börjar ta form. Fixat lite berg och vattnet börjar bli klart.
Blir mer grönska upptill med ett till hus. Blir som en liten by med alla små hus tillsammans. Ska nog hinna klart till Jönköping känner jag.
Blir totalt 39 basplattor 32x32. Känns lite galet.

andreaseldh

Älskar fortfarande 4 nyanser brunt 50 shades of gray 8 nyanser blått!

Daylight

Citat från: andreaseldh skrivet 20 Februari 2026 kl. 00:22Älskar fortfarande 4 nyanser brunt 50 shades of gray 8 nyanser blått!
(y) (y)

Daylight

Nu börjar det hända lite. Känns som ja ligger i fas. Ska börja på bakre delen med mer grönt o lite djur. (detaljer är det bästa)
Första utställningen blir nu i Jönköping för hela layouten och ska bli riktigt skoj att bygga upp allt med det nya.

Daylight

Klar med nya modulen och gott om tid kvar. Blir att packa ner för utställningen i Jönköping nu. 
Se om det finns plats för andra byggen i bilen också men det är planen👍

Daylight

Vi hörs nästa helg alla swebrickare👍 ska bli skoj att ställa ut igen. Battlefield har blivit 50% större sedan Göteborg . Ska bli skoj att visa upp. Riktig skoj till er som följt min resa med detta bygga.
39 basplattor totalt och 331.5cm långt.

Daylight

Trevlig helg i Örebro och väldigt skoj att snacka om sitt bygge. Nu har jag bestämt mig för att bygga ut ytterligare. Har inte riktigt bestämt mig hur det ska bli men har lite idéer.. det visar sig snart😂

swestar

Citat från: Daylight skrivet 11 April 2026 kl. 19:08Trevlig helg i Örebro och väldigt skoj att snacka om sitt bygge. Nu har jag bestämt mig för att bygga ut ytterligare. Har inte riktigt bestämt mig hur det ska bli men har lite idéer.. det visar sig snart😂
Det ser jag fram emot :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

MrLaago

Kul @Daylight  :D Gillar att bygget växer och utvecklas  (y)

Daylight

Bra början med lite grönt för utökning. Lite bitar man samlat på sig och som blivit över😂 Nu ska det börjas byggas vartefter iaf. Tanken är en remsa så det blir djupare med 13 bas plattor 32x32. Vi får väl se när ja blir klar