Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Masters Australia Season 7

Startat av narwo, 25 oktober 2024 kl. 12:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: Memmla skrivet 03 december 2024 kl. 18:09Jag tror att jag listat ut vilka det är dock.  ::)
Klossfestival-deltagarnas sämst bevarade hemlighet? 🕵
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

ArfMan

Citat från: Gideon skrivet 04 december 2024 kl. 09:08Klossfestival-deltagarnas sämst bevarade hemlighet? 🕵

INGEN som har märkt vissa frånvarande 😅

narwo

danielbrrssn

Vad roligt!

Hoppas någon svensk kanal tar in det. 

Godtfred

Måste vara skönt för er att slippa vara så pass hemliga längre. Nu är ju frågan hur man kan se allting?

Gideon

CitatVidar (25) & Albin (23)
LEGO® Masters Sweden. New Pair: Vidar (Season 2 Winner) & Albin (Season 2)

Competing together for the first time, Vidar and Albin are two larrikin best friends. Initially paired with other teammates, their bond formed during filming of LEGO® Masters Sweden and they have been inseparable ever since. Vidar is a creative powerhouse known for his stop-motion LEGO® animations on YouTube and Albin is a detailed technician. Look out, Australia: here come the Swedes!

Lycka till! (Även om jag iofs vet att allt är inspelat redan... ;) )
Flickr   Instagram

dalle

Nog för att de har en skön dialekt i Australien men inget är så charmigt som engelska på östgötska.  <3 

Lyckat till och heja Sverige!

lingonmirakel

Instagram: miken_mocs

VPLO STUDIOS

Jag vet att Sverige har köpt rättigheter att visa det men vet inte vart än tyvärr! Roligt och skönt att äntligen få prata lite om det hahahah!  ,:) (y)

Vi ska göra vårt bästa att representera Sverige och Swebrick!
Mvh Vidar Olsson

Skafte

@eMpTyW - dags att damma av Aftermath!  (y) (y) (y)

Bricks By Jesper

jäkla vad roligt, ska bli spännande att se :D

Gideon

Citat från: VPLO STUDIOS skrivet 19 maj 2025 kl. 09:38Jag vet att Sverige har köpt rättigheter att visa det men vet inte vart än tyvärr! Roligt och skönt att äntligen få prata lite om det hahahah!  ,:) (y)

Den mest ohemliga hemligheten på länge? ;)

Citat från: Skafte skrivet 19 maj 2025 kl. 09:43@eMpTyW - dags att damma av Aftermath!  (y) (y) (y)
Vi förväntar oss inget mindre än det!
Flickr   Instagram

Daylight

Heja heja  (y)
Gate opp å gate ner å glutte å glane i alle skyltfönstera
 ;D

Kvarnbacka

Manfred87

Citat från: VPLO STUDIOS skrivet 19 maj 2025 kl. 09:38Jag vet att Sverige har köpt rättigheter att visa det men vet inte vart än tyvärr! Roligt och skönt att äntligen få prata lite om det hahahah!  ,:) (y)

Ni har gjort oss glada bara genom att delta! Misstänker att det gått jättebra för er! Kul att det kommer sändas i Sverige - barnen har saknat LM 🙂
Förtydligande: jag också, men jag kommer inte kunna vänta tills det sänds på tv här 😅