Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Masters Australia Season 7

Startat av narwo, 25 oktober 2024 kl. 12:11

Föregående ämne - Nästa ämne

narwo

LEGO MASTERS AUSTRALIA
This is it. The best of the best. In the strongest competition of all, this season of LEGO® Masters Australia assembles a collection of the greatest builders ever from across the galaxy to vie for the ultimate title of Grandmasters, in an unsurpassed world series battle. Contestants from six different countries - Canada, China, Finland, Sweden, the USA, and NZ will take on Australia's own homegrown past winners and finalists in a building journey of epic proportions.
Host Hamish Blake and esteemed judge Ryan "Brickman" McNaught are returning, alongside fan favourite Sophie Monk, who joins our dynamic duo again as a special guest for the most inspiring season of LEGO® Masters Australia yet.

In 2025, the feelgood, family-friendly sensation promises more than ever. Prepare to be dazzle

d by world class builds as the contestants are served up the toughest and most dynamic challenges we can throw at them. Creativity will abound in this duel, where only one team can be crowned the winners of LEGO® Masters Australia, taking home $100,000 and the title of the best LEGO® team worldwide.
LEGO® Masters Australia is produced by Endemol Shine Australia (a Banijay Entertainment company) for the 9Network.

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Gideon

Ska bli spännande att se vilka svenskar som de fått med! Några som varit oförklarligt försvunna eller på ovanligt lång semester under några veckor...? 🌞
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

narwo

Kanske bra att hålla gissningar hemliga. Inte säker på vad som kommer att hända om det avslöjas för tidigt.

Joyride

Förra australia vs the world var verkligen ingen höjdare. Tänker att vilket par som helst från de svenska säsongerna hade slagit de flesta på fingrarna. Efter tyskarnas drake som vann i någon av de första utslagningarna så slutade jag titta 😄
Instagram: joyride_bricks

robinnilsson403

Citat från: narwo skrivet 25 oktober 2024 kl. 12:23Kanske bra att hålla gissningar hemliga. Inte säker på vad som kommer att hända om det avslöjas för tidigt.

Vi kan väl gissa bäst vi vill, men den som skrivit på ett NDA bör nog inte bekräfta. :)

Gideon

Citat från: robinnilsson403 skrivet 25 oktober 2024 kl. 13:13Vi kan väl gissa bäst vi vill, men den som skrivit på ett NDA bör nog inte bekräfta. :)
OSINT kan ju inte vara nåt fel iaf? Likt när det gick att bena ut en gissning på vilka 16 av 16 deltagare var i säsong 3 i Sverige, genom att bara titta på korrelationen av vem som blivit Facebook-vän med vem :D
Flickr   Instagram

CopMike

Skafte & eMpTyW ;D?

Gideon

Citat från: CopMike skrivet 25 oktober 2024 kl. 14:02Skafte & eMpTyW ;D?
Inte bli först med att bli sist denna gång? :D

Hmm, ja det var lite skumt att de skolkade Skaerbaek? ;)
Flickr   Instagram

Skafte

narwo

@robinnilsson403 och @Gideon 

De var först att svara...den som sa det han var det ;)

Tunnan

Citat från: Skafte skrivet 25 oktober 2024 kl. 14:10Det kan jag å det bestämdaste dementera!

synd för hade varit skoj att höra got-engelska på tv  ;D

Gideon

Citat från: narwo skrivet 25 oktober 2024 kl. 15:10@robinnilsson403 och @Gideon

Om det vore så väl, hade gärna tillbringat några veckor i Australien med Robin! 🌞

Men jag kan helt ärligt säga att jag faktiskt inte suttit på ett flygplan sen januari 2020, efter pandemin är Skaerbaek (iofs varje år!) det längsta jag har varit hemifrån.
Flickr   Instagram

Jenny242

Min man var i Australien både i februari och juni, men jag har svårt att se att han skulle kunna hålla en sån sak hemlig för mig   ;) 😂
Jenny242

robinnilsson403

Citat från: narwo skrivet 25 oktober 2024 kl. 15:10@robinnilsson403 och @Gideon

8)

Nää. Med mitt allmänna mående skulle det inte gå. Men Gideon skulle vara en kul lagkamrat!