Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Masters Australia Season 7

Startat av narwo, 25 oktober 2024 kl. 12:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Spekulationerna flyger omkring för fullt...! "Vilka är inte med på Klossfestivalen i helgen...?", "Vilka har missat utställningar tidigare i år?" osv 🤔
(Borde det redan ha spelats in eller kan det vara på gång nu?)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

ColA

Citat från: Skafte skrivet 25 oktober 2024 kl. 14:10Det kan jag å det bestämdaste dementera!
Så klart du kan 😂😂

robinnilsson403

Australiensarna ska väl ha haft ett jäkligt tight inspelningsschema tidigare, så det kanske bara handlar om ett par veckor...
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

narwo

Om jag har rätt, det finns ingen LM från Canada. Så kanske US laget är från båda. Kanske Finsk också? Eller är det ett SweFinsk lag?

Eriol

Här spekuleras det om att inspelningsperioden är mellan 16 september och 6 december:

https://brickbanter.com/lego-masters-australia-returning-for-season-7-in-2025/

Deltagarna är väl antagligen inte på plats hela tiden?

Manfred87

Någon som hört något skvaller om pånyttfödelse av LM Sverige? :)

robinnilsson403

Citat från: Manfred87 skrivet 07 november 2024 kl. 18:13Någon som hört något skvaller om pånyttfödelse av LM Sverige? :)

Snarare motsatsen. Produktionsbolaget skulle skänka bitarna till välgörenhet var det senaste jag hörde, i våras tror jag.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Gideon

Citat från: Manfred87 skrivet 07 november 2024 kl. 18:13Någon som hört något skvaller om pånyttfödelse av LM Sverige? :)
Vi får nog nöja oss med att heja på två deltagare i Australien...
Flickr   Instagram

Manfred87

Citat från: Gideon skrivet 07 november 2024 kl. 18:31Vi får nog nöja oss med att heja på två deltagare i Australien...
Det är ju också trevligt :)

Gideon

Tyvärr med största sannolikhet inte några fler svenskar som fått chansen att vara med än de ursprungliga 48 LM-alumnerna dock...
Flickr   Instagram

Manfred87

Citat från: robinnilsson403 skrivet 07 november 2024 kl. 18:30Snarare motsatsen. Produktionsbolaget skulle skänka bitarna till välgörenhet var det senaste jag hörde, i våras tror jag.
Det var ju tråkigt att höra, men bra att bitarna kommer till nytta!  :(

Gideon

Tror att det är Min Stora Dag som skulle få ta hand om bitarna, så kanske dyker en del av det upp förr eller senare på ett sjukhus nära dig? :)
Flickr   Instagram

Manfred87

Misstönker att det är Andreas och Emma som är med. Tycker att de postat färre alster på Instagram och facebook än normalt  :)

Memmla

Citat från: Manfred87 skrivet 03 december 2024 kl. 15:33Misstönker att det är Andreas och Emma som är med. Tycker att de postat färre alster på Instagram och facebook än normalt  :)

I wish  ;D hade inte sagt nej till en resa till Australien. Jag tror att jag listat ut vilka det är dock.  ::)  (jag är bara kass på att posta, haha)

Manfred87

Citat från: Memmla skrivet 03 december 2024 kl. 18:09I wish  ;D hade inte sagt nej till en resa till Australien. Jag tror att jag listat ut vilka det är dock.  ::)  (jag är bara kass på att posta, haha)
Attans, jag som hade klurat ut det så bra  ;D