Klossfestivalen 2024 - ESKILSTUNA lördagen 31 augusti på Volvo CE Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Klossfestivalen

Citat från: Pontus skrivet 29 Augusti 2024 kl. 17:14Min första utställning. Ska bli kul!!!
Ska man anmäla sig till pizzan på fredag?
Mvh
P
Nej vi kollar runt kl.17-tiden hur många som vill ha pizza och om det är några matavvikelser så åker vi och köper. Så det blir pizza runt 18-tiden.

Varmt välkommen!

/Fredrik

Emma

Region Mitten

humlan

Bor man långt bort får man åka tidigt  8)

PXL_20240829_150607745.MP.jpg

Men hur mycket hinner skaka sönder på 100 mil?  :o
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

Gideon

Citat från: Emma skrivet 29 Augusti 2024 kl. 20:07Varför ska jag jobba fööööör. Suck.
För att kunna köpa mer Lego? 😎

Citat från: humlan skrivet 29 Augusti 2024 kl. 20:46Men hur mycket hinner skaka sönder på 100 mil?  :o
Imponerad av riktiga norrlänningar som inte räds 100 mil enkel väg för en dags utställning! 🫡

Till och med Sundsvall är ju nästgårds med det perspektivet.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

darthemil83

Skall man ta med egen stol eller finnes det på plats ?. Mvh 

CopMike

darthemil83

Citat från: CopMike skrivet 29 Augusti 2024 kl. 21:39Du får nog ta med din egna ;D!

Phu !!! Skall man behova dra med sig den tunge igen ......

humlan

Citat från: Gideon skrivet 29 Augusti 2024 kl. 21:01Till och med Sundsvall är ju nästgårds med det perspektivet.

Sundsvall är juh bara sex timmar bort, helt klart nästgårds  8)

Dagens etapp blev hemifrån, en by just norr om Luleå, till Husum. 37 mil totalt.

Imorgon blir det sju timmar i bobilen, gott om tid  8)

AndersI

Citat från: CopMike skrivet 27 Augusti 2024 kl. 05:40Ja, krya på dig!Det får vi fixa!!

Min feber och hosta har återvänt, så jag skulle behöva hjälp att få min Eskilstunakarta transporterad till Volvo Arena. Är det någon som kan passera här hemma och ta med den? 85x60 cm, har inget lock så den måste ligga överst.

rps20240830_100915.jpg
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

darthemil83

Framme och inlastad ! Grymt fin arena och layout.

CopMike

Citat från: AndersI skrivet 30 Augusti 2024 kl. 10:07Min feber och hosta har återvänt, så jag skulle behöva hjälp att få min Eskilstunakarta transporterad till Volvo Arena. Är det någon som kan passera här hemma och ta med den? 85x60 cm, har inget lock så den måste ligga överst.

rps20240830_100915.jpg
Vad tråkigt 🥺! Min bil är som vanligt sprängfylld, fick ta ur främre passagerarsätet igen! Men efter urlastning går det om ingen på väg in redan har utrymmet!

Anders67

O Ovanligt full bil/släp

Gideon

På tåget mot Eskilstuna (via Örebro) nu! Om TiB och SJ sköter sig denna gång så kommer jag och lillgrabben fram vid 16-tiden.
Checkar in på hotellet på vägen till arenan, men hoppas vi är där innan kl 17 iaf 🙂

Ser fram emot en härlig helg!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

CopMike

Framme 😃!
17 bord, sjukt 😱!

humlan

Well, bilden ljuger inte  8)

PXL_20240830_132851234.MP.jpg

PXL_20240830_133629591.MP.jpg

Lite tråkigt med papperassietter, men fikat var mycket gott ;D

Google säger att vi kommer landa på arenan just innan pizzan men efter beställningen... Men det kanske går att lösa så man får vara med på ett hörn ändå?