Klossfestivalen 2024 - ESKILSTUNA lördagen 31 augusti på Volvo CE Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

lingonmirakel

Krya @AndersI!

Jag och sonen planerar att komma förbi och spana på era byggen på lördag, vi ses!
Instagram: miken_mocs

CopMike

Ja, krya på dig!
Citat från: AndersI skrivet 26 Augusti 2024 kl. 20:27Jag har ett bygge som bara måste dit, så om jag fortfarande är dålig på fredag hoppas jag att någon kan svänga förbi här hemma och hämta det - förhoppningsvis går det att transportera i utställningsskick ...
Det får vi fixa!!

Boathill

Priserna på hotell hade gått ner en del sen jag bokade så sparade ett par hundra att boka av och boka nytt, 1045 kr på Comfort via Hotels.com med fri avbokning.

Så har ni bokat för en tid sen och har fri avbokning kan det vara läge att kolla :) 
Region Hufvudstaden

Gideon

Citat från: Boathill skrivet 27 Augusti 2024 kl. 14:19Priserna på hotell hade gått ner en del sen jag bokade så sparade ett par hundra att boka av och boka nytt, 1045 kr på Comfort via Hotels.com med fri avbokning.

Så har ni bokat för en tid sen och har fri avbokning kan det vara läge att kolla :)
1076 kr/natt har jag på min bokning för ett rum för en vuxen och en 5-åring, men bokade inte förrän häromdagen så jag fick nog det nya lägre priset då.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Svartkrut

När jag anmälde mig tänkte jag att jag skulle komma på fredagen, men jag och @KlaraBella kommer dyka upp på lördagsmorgon istället. Det blir kul! Vi ses på lördag! 🥳

AndersI

Citat från: humlan skrivet 19 Juli 2024 kl. 11:51Faktoriholmen finns med i ställplatsapparna, så den är intressant.

Vet inte om du noterat det, men Faktoriholmen är avstängd till helgen - nåt studentjippo ...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

humlan

Citat från: AndersI skrivet 27 Augusti 2024 kl. 18:39Vet inte om du noterat det, men Faktoriholmen är avstängd till helgen - nåt studentjippo ...
Det visste jag inte, tack för förvarningen!

Nu måste jag leta intensivt  8)
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

AndersI

Om inte annat kan du ju stå vid min grannes garage - det har gått bra förr. Men det är lååångt från arenan ...

humlan

För övrigt behöver jag en ny signatur.....

AndersI

Citat från: Klossfestivalen
  • Ni som önskar parkering, så har vi inte fått till något tillstånd för bilar. Men bakom huvudingången dvs på baksidan finns det vanliga parkeringsplatser som ni kan använda - betalar med app. Ni kommer till mig Fredrik på lördagen så swishar jag er får ert utlägg
  • ...
  • In och urlast sker på baksidan om huvudentrén där ni också kan parkera

@Klossfestivalen, kan du förtydliga var vi lastar in, och var vi kan parkera? "Bakom huvudingången" kan betyda ganska olika saker ...

Screenshot_20240827_224512_Maps.jpg

Klossfestivalen

Citat från: AndersI skrivet 27 Augusti 2024 kl. 22:55@Klossfestivalen, kan du förtydliga var vi lastar in, och var vi kan parkera? "Bakom huvudingången" kan betyda ganska olika saker ...

Screenshot_20240827_224512_Maps.jpg
Bra där Anders - missade det - kommer här - följ röda pilen - under pilen ser man också vita parkeringsrutor där det kan vara bra att parkera.

/Fredrik

Svartkrut

Om man kommer lördagsmorgon istället för på fredagen, ska man ändå lasta ur på samma ställe eller ska vi gå via huvudentrén?

ArfMan

Citat från: Svartkrut skrivet 29 Augusti 2024 kl. 07:47Om man kommer lördagsmorgon istället för på fredagen, ska man ändå lasta ur på samma ställe eller ska vi gå via huvudentrén?

Bra fråga ....
Kommer också runt kl 8 på lördag morgon

Klossfestivalen

Citat från: Svartkrut skrivet 29 Augusti 2024 kl. 07:47Om man kommer lördagsmorgon istället för på fredagen, ska man ändå lasta ur på samma ställe eller ska vi gå via huvudentrén?
Bra fråga!

Jag anser nog att samma entré är att föredra dvs baksidan så har ni nära till parkering där. Framsidan kommer man inte riktigt fram till med bil - endast en rondell där.

Varmt välkomna!

/Fredrik

Pontus

Min första utställning. Ska bli kul!!!
Ska man anmäla sig till pizzan på fredag?
Mvh
P