Klossfestivalen 2024 - ESKILSTUNA lördagen 31 augusti på Volvo CE Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Klossfestivalen

Hej på er!

Såg precis att jag lagt fel datum för sista anmälan till Eskilstuna. Brukar ha deadline 2 veckor innan. Nu råkade det blir 3 veckor. Så fel av mig.

Nytt deadline är måndag 19 augusti dvs nästa måndag - inget annat!

Ha det fint!

/Fredrik
Klossfestivalen

byStfn

Citat från: ArfMan skrivet 12 Augusti 2024 kl. 10:50@byStfn blir det nån Disney CB här i Eskilstuna?
Det ser rätt mörkt ut eftersom jag inte tror varken @Jenny242 @Jesper_Lundgren eller @MrUzagi kommer och jag själv har bara 6 st. Men kanske kan jag få in dessa 6 i bilen om jag har tur :D

Bricks By Jesper

Citat från: byStfn skrivet 12 Augusti 2024 kl. 20:09Det ser rätt mörkt ut eftersom jag inte tror varken @Jenny242 @Jesper_Lundgren eller @MrUzagi kommer och jag själv har bara 6 st. Men kanske kan jag få in dessa 6 i bilen om jag har tur :D
Om någon vill ta med dom så kan jag möta upp och leverera dom jag har det är ju ett gäng. 

byStfn

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 12 Augusti 2024 kl. 20:17Om någon vill ta med dom så kan jag möta upp och leverera dom jag har det är ju ett gäng.

Jag väljer att ta med familjen den här gången, så personligen står jag över! 

Jenny242

Citat från: byStfn skrivet 12 Augusti 2024 kl. 20:09Det ser rätt mörkt ut eftersom jag inte tror varken @Jenny242 @Jesper_Lundgren eller @MrUzagi kommer och jag själv har bara 6 st. Men kanske kan jag få in dessa 6 i bilen om jag har tur :D
Nej jag kommer inte heller. Jag får satsa på klossfestivalen i Sthlm i oktober. Jag hinner inte med allt 😂
Jenny242
Region Hufvudstaden

Gideon

Citat från: Anders67 skrivet 05 Augusti 2024 kl. 18:52Och hotell bokat - det blev Strawberry, Comfort Hotel!

Dåligt med tåg-alternativ efter utställningen på lördagen, så jag bokar in mig och lillgrabben 2 nätter där.
Blir nog att kolla in Faktoriholmarna på söndagen då också :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

AndersI

Jag upprepar mitt erbjudande om sovplatser hemma hos mig. Bara en av fyra gästsängar är bokad, och golvet i gillestugan räcker till några till.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Klossfestivalen

Hej på er!  :D

Nu börjar det närma sig - kul!

Lite kort info:

• Jag har gått igenom anmälningarna och utställningsobjekten igen och ser inga konstigheter - alla ni som anmält är välkomna! (precis som det brukar vara  ;) )
  • Ni som önskar parkering, så har vi inte fått till något tillstånd för bilar. Men bakom huvudingången dvs på baksidan finns det vanliga parkeringsplatser som ni kan använda - betalar med app. Ni kommer till mig Fredrik på lördagen så swishar jag er får ert utlägg
  • Mat på fredagen blir att vi åker iväg och köper pizzor som vi äter runt kl.18 inne på arenan 
  • Luncherna ska ske på restaurangen Smashit som har öppet för besökare - troligtvis skriver de upp när ni hämtar mat där. Och ni visar upp er vita utställarbricka - ni som har matalternativ såsom VEG och allergi nämner det direkt till restaurangen som lovat fixa detta.
  • Ni kommer att få en egen VIP-lounge en våning upp som är markerad med en stjärna och nummer 1 (loge) - koden dit erhåller ni på fredagen
  • In och urlast sker på baksidan om huvudentrén där ni också kan parkera

Vi syns snart!

Ha det bäst!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

CopMike

darthemil83

Det skall bli kul att åka på event igen. jag Hoppas hinna klart med en display för de Sonic figurerna som släppts hittills. Det är kul att försöka få med sig något nytt inför varje ställe man är med på. Mycket för ens egen skull . Ses om några dagar . 

Anders67

Jenny242

Nu har våra andra planer för helgen ändrats, så jag har övertalat familjen att vi ska åka till Eskilstuna på lördag :) ! (Inte så svårövertalade ;) ) Så även om jag inte ska ställa ut, så kommer vi som besökare! Blir kul att träffa er alla igen! 
Jenny242
Region Hufvudstaden

byStfn

AndersI

Jag blir så glad när ni är så många som vill ställa ut när det äntligen är KF i min stad! Själv är jag fortfarande ganska förkyld, men hoppas det hinner gå över så pass till fredag att jag åtminstone kan ställa upp mina byggen även om jag kanske inte orkar vara på plats under lördagen - vi får se hur det blir.

Jag har ett bygge som bara måste dit, så om jag fortfarande är dålig på fredag hoppas jag att någon kan svänga förbi här hemma och hämta det - förhoppningsvis går det att transportera i utställningsskick ...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Gideon

Citat från: AndersI skrivet 26 Augusti 2024 kl. 20:27Jag blir så glad när ni är så många som vill ställa ut när det äntligen är KF i min stad! Själv är jag fortfarande ganska förkyld, men hoppas det hinner gå över så pass till fredag att jag åtminstone kan ställa upp mina byggen även om jag kanske inte orkar vara på plats under lördagen - vi får se hur det blir.
Krya på dig!!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram