Klossfestivalen 2024 - ESKILSTUNA lördagen 31 augusti på Volvo CE Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

hopsta

Hej, vi kommer ca kl 18:30 - 19 till mässan, så inte nödvöndigt att vänta på oss. Vi ses! ;D

Gideon

Började bra, resesällskapet fick en glassbiljett vid incheckningen som omedelbart användes. Precis vad som behövdes för blodsockret efter en "lång" promenad genom centrum 😋🍦
IMG_0820.jpg
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

T-86

Citat från: Gideon skrivet 30 Augusti 2024 kl. 16:34Började bra, resesällskapet fick en glassbiljett vid incheckningen som omedelbart användes. Precis vad som behövdes för blodsockret efter en "lång" promenad genom centrum 😋🍦
IMG_0820.jpg
Den enda sanna servicen alltså! Mycket bra!
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

humlan

Jag kom, jag såg, jag fick pizza   ;D

PXL_20240830_162720023.MP.jpg

Och nu sitter vi i bobil och chillar  8)
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

Emma S

Är det via huvudentrén vi kommer in imorgon bitti? Och är den alltså på samma sida som parkeringen? Jag kommer med tåget 7.45 och vill ju inte irra runt och förlora tid i onödan om det kan undvikas.
https://www.flickr.com/photos/195488429@N04/
pardofelismarmorata på Pixelfed

JontaD

Citat från: Emma S skrivet 30 Augusti 2024 kl. 21:34Är det via huvudentrén vi kommer in imorgon bitti? Och är den alltså på samma sida som parkeringen? Jag kommer med tåget 7.45 och vill ju inte irra runt och förlora tid i onödan om det kan undvikas.

Hej!
Det stämmer huvudentren gäller från kl 8. Ses imorgon, kul!

Emma S

https://www.flickr.com/photos/195488429@N04/
pardofelismarmorata på Pixelfed

Gideon

Eskilstuna-natthimlen skämde bort oss med lite fyrverkerier 🎆
(Alla var dock inte lika imponerade av den gröna dimman sen, eller hur @Anders67)
IMG_0840.jpg
Flickr   Instagram

CopMike

Anders67

Citat från: Gideon skrivet 30 Augusti 2024 kl. 23:31Eskilstuna-natthimlen skämde bort oss med lite fyrverkerier 🎆
(Alla var dock inte lika imponerade av den gröna dimman sen, eller hur @Anders67)
IMG_0840.jpg

Ha ha, nä så såg den inte ut IRL men lite gröna skiftningar kunde kanske ses om man var optimistisk!

Gideon

Svåra hinder på vägen från hotellet som tog tid att passera för resesällskapet 🤪

IMG_0856.jpg
IMG_0859.jpgIMG_0871.jpg
IMG_0870.jpg
Flickr   Instagram

CopMike

Kul att ses igen efter sommaren och bra fixat som vanligt (ev liiite lång väntetid för lunchen 🤪) ❤️!

humlan

Citat från: CopMike skrivet 31 Augusti 2024 kl. 20:59(ev liiite lång väntetid för lunchen 🤪) ❤️!
Vilket lyx, du fick lunch  ;)

Sitter och varvar ner i bobilen på Gysinge Herrgård Ställplats, mysigt ställe, rekommenderas.  8)

Imorgon blir det bara 80 mil körning  ;D  Undrar var vi ska ta lyxfikat på väg upp?  ::)

Gideon

Citat från: humlan skrivet 31 Augusti 2024 kl. 21:46Imorgon blir det bara 80 mil körning  ;D  Undrar var vi ska ta lyxfikat på väg upp?  ::)
Ett givet ställe att stanna är väl Bureå? 🧱
Flickr   Instagram

humlan

Citat från: Gideon skrivet 31 Augusti 2024 kl. 22:18Ett givet ställe att stanna är väl Bureå? 🧱

Bure blir både för sent på dagen och för sent på säsongen  8)