Klossfestivalen 2024 - ESKILSTUNA lördagen 31 augusti på Volvo CE Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

darthemil83

Boathill

Tack för ett kul event och roligt att träffa alla igen!
Region Hufvudstaden

Anders67

Tack för ett kul event och ett fullproppat släpkom hem till jönköping!

dalle

Citat från: Anders67 skrivet 31 Augusti 2024 kl. 23:38Tack för ett kul event och ett fullproppat släp kom hem till Jönköping!

@Anders67 den bilden får du ta med till säljavdelningen.

"Även starwars använder våra släp"

T-86

Instämmer med föregående skribenter, tack för ett mycket trevligt event! Och grattis till de byggare som vann priser! 
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

KlaraBella

Jenny242

Tack alla för ett trevligt event! Det var väldigt roligt att vara där som besökare, så han man prata med alla och kolla extra mycket på allas byggen. 😀
Jenny242
Region Hufvudstaden

ArfMan

Tack allihopa, trevlig att träffa dem man redan känner.. men också träffa nya.

Lite strul med lunch ... men annars bra som alltid!

Svartkrut

Tack alla för ett finfint event även om jag inte hann prata med så många. En av nackdelarna med att ha loppis, men fördelen var att jag drog in lite pengar så att jag har råd att åka på fler event. You win some and lose some. Hoppas vi ses snart igen! 😊

Gideon

Citat från: Svartkrut skrivet 01 September 2024 kl. 11:55Tack alla för ett finfint event även om jag inte hann prata med så många. En av nackdelarna med att ha loppis, men fördelen var att jag drog in lite pengar så att jag har råd att åka på fler event. You win some and lose some. Hoppas vi ses snart igen! 😊
Tack själv! Alltid kul att ses och idiomen är alltid en bra snackis 🙃
Lite samma som för mig att ha med mig en 5-årig medpassagerare. En hel del mindre utrymme för avslappnat häng med Swebrickare eller för att prata med besökarna, men när det funkar så bra som det gjort denna helgen så öppnar det upp möjligheter för att åka på fler av Klossfestivalerna (när den begränsande faktorn är "budgeten" av dagar man kan smita hemifrån) 😊
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Anders67

Cb Blue Harvest på Klossfestivalen

matgri

Tack för ett trevligt event.
Fundera på att anmäla mig till Linköping också

Gideon

Citat från: matgri skrivet 01 September 2024 kl. 19:07Fundera på att anmäla mig till Linköping också
Jag blev också sugen på det! Är ju ändå minst 84 h efter man kommer hem från Skaerbaek det är dags att åka mot Linköping i så fall 😁
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Emma S

Jättetrevligt att träffa er allihop igen och få lära känna fler swebrickare! Ser fram emot nästa tillfälle!
https://www.flickr.com/photos/195488429@N04/
pardofelismarmorata på Pixelfed

humlan

Landade hemma i den fjärran nord igår kväll vid 22.50-tiden ish... 200 mil senare :P

Lyxfikat blev på en chokladfabrik(!) i Docksta, Jeltsjes Chokladpraliner, väl värt ett besök om nån råkar ha vägen förbi 8)

PXL_20240901_140936006.MP.jpg

PXL_20240901_140417476.MP.jpg

Fantastiskt kul, som alltid, att träffa andra byggare och inspirerande att se alla byggen.

Kommer nog ta ett bra tag innan jag orkar göra en liknande utflykt igen, men jag säger inte "aldrig igen"  8)

Legot är kvar i kartonger, ska härnäst till kontoret där jag ska ha en liten egen utställning  :o  ;D Och även en lunch-föreläsning om livet som AFOL på onsdag nästa vecka..
För övrigt behöver jag en ny signatur.....