Klossfestivalen 2024 - ÖREBRO lördagen 6 juli på Conventum Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Memmla

Är det någon som kommer till Örebro och sitter på 3 st av dessa 67329 tro? Saknade visst till ett bygge som ska med  ;D

Screenshot_20240701_230348_Chrome.jpg

Gideon

Citat från: Memmla skrivet 01 Juli 2024 kl. 23:05Är det någon som kommer till Örebro och sitter på 3 st av dessa tro? Saknade visst till ett bygge som ska med  ;D
Enbart LBG som funkar?
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Memmla

Citat från: Gideon skrivet 01 Juli 2024 kl. 23:26Enbart LBG som funkar?

Aa, andra färger hade jag 😄 får tänka om annars, men värt en koll

Bricks By Jesper

Bricks By Jesper

Citat från: Memmla skrivet 01 Juli 2024 kl. 23:54Aa, andra färger hade jag 😄 får tänka om annars, men värt en koll
Jag har fått idag 2st i senaste köpa setet men dom syns inte i färdiga bygget, så då kan jag avvara dom dom och köra någon annan färg istället ☺️

CopMike

Citat från: Memmla skrivet 01 Juli 2024 kl. 23:05Är det någon som kommer till Örebro och sitter på 3 st av dessa 67329 tro? Saknade visst till ett bygge som ska med  ;D
Kolla med kassören om han kommer till Örebro:
https://store.bricklink.com/andreasopt?itemID=409188386#/shop?o={%22invID%22:%22409188386%22}

Memmla

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 02 Juli 2024 kl. 18:06Jag har fått idag 2st i senaste köpa setet men dom syns inte i färdiga bygget, så då kan jag avvara dom dom och köra någon annan färg istället ☺️

Tack, jag byggde om och löste det för nu, men vill du avvara dem så köper jag gärna  :)

Bricks By Jesper

okej toppen att det löste sig, då behåller jag dom till mig själv :) så kunde jag bygga klart setet redan idag.

Klossfestivalen

Citat från: darthemil83 skrivet 24 Juni 2024 kl. 12:43Blir det någon auktion till förmån för BCF ?
Hej Emil.

Dessvärre inte denna gång i Örebro. Men framåt hösten blir det igen.

/Fredrik

Klossfestivalen

Hej på er.

Gällande parkering, så kommer här lite uppdaterad info om var ni kan parkera lite runtom Conventum Arena.
Länk till kommunens sida om alla parkeringar hittar ni här:
https://www.orebro.se/bygga-bo--trafik/trafik--gator/parkering.html

På ena bilden ser ni en pil - det är där ni kan åka in med er bil och lasta av inne på vårt lasttorg i arenan. Det är på Fabriksgatan mittemot Scandic. Man lastar av där och åker sedan ut med sin bil fortsatt framåt ut genom en annan port mot Östra Bangatan.

Kom ihåg att maten serveras kl.19.30 inne på arenan på fredagen.

Varmt välkomna!

Anders67

CB Blue Harvest layout/bord

Örebro_layout-2024-07-05.jpg

Joyride

Ett dygn till lift off från Kaälmaär! Ikväll ska bilen packas och skägget putsas!
Instagram: joyride_bricks

Joyride

Citat från: Anders67 skrivet 03 Juli 2024 kl. 22:31CB Blue Harvest layout/bord

Örebro_layout-2024-07-05.jpg

Vilket jäkla bygge det här är! Ni kanske skulle fått en pall med pokaler från början ;)
Den dagen ni river lär ni ju döda priset på bitar i tan  ;D
Instagram: joyride_bricks

Bricks By Jesper

Citat från: Joyride skrivet 04 Juli 2024 kl. 13:43Ett dygn till lift off från Kaälmaär! Ikväll ska bilen packas och skägget putsas!
ska bli skoj, jag ska strax åka till barberare och fixa skägg och hår sedan hem och packa ;)