Klossfestivalen 2024 - ÖREBRO lördagen 6 juli på Conventum Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

AndersI

Jag har ett bygge på gång som kanske kan vara av intresse, men det blir inte klart förrän till KF i Eskilstuna (31 aug).
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Jenny242

Det vore kul att se ett reportage om
Disney Cb:t, eftersom det engagerat så många i Swebrick.  Många som byggt sin första moc för detta, tex. Tyvärr är jag själv inte i Örebro , men kommer till klossfestivalen i Stockholm i höst. Annars finns det många bilder från Sundsvall, där vi slog rekord i antal habitats :) 
Jenny242
Region Hufvudstaden

darthemil83

Citat från: Jenny242 skrivet 29 Juni 2024 kl. 19:54Det vore kul att se ett reportage om
Disney Cb:t, eftersom det engagerat så många i Swebrick.  Många som byggt sin första moc för detta, tex. Tyvärr är jag själv inte i Örebro , men kommer till klossfestivalen i Stockholm i höst. Annars finns det många bilder från Sundsvall, där vi slog rekord i antal habitats :)
Mycket bra förslag ! Då skall det med . Ni kan ju prata ihop er vilka som vill fronta detta . 😊.

darthemil83

Citat från: AndersI skrivet 29 Juni 2024 kl. 19:12Jag har ett bygge på gång som kanske kan vara av intresse, men det blir inte klart förrän till KF i Eskilstuna (31 aug).
Härligt att  höra och att det finns ett intresse av att vara med. Vi hörs längre fram då så får vi se vart vi landar. Ha en fin sommar . Mvh Emil 

Gideon

Såg ingen anmälan till fredag-middagen, är det automatiskt om man anmält att man kommer och ställer upp sina byggen på fredagen...?
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Joyride

Citat från: darthemil83 skrivet 29 Juni 2024 kl. 13:04God lördag !

En vecka kvar nu tills eventet. Jag tänkte slänga ut frågan om det finns några av våra fantastiska medlemmar som vill vara med i nästa års tidning med ett bygge eller flera  , gärna någon som inte varit med de senaste två åren . Jag och Anders67 kommer i vilket fall vara på plats med diktafon och kamera för att samla in material till tidningen.

Trevlig lördag alla 😊🎉🎉🎉🎉

Jag har inget emot att vara med, ni får slänga ett öga och avgöra själva om det är tidningsmaterial. 
Instagram: joyride_bricks

Godtfred

Har jobbat nästan hela dagen med att återbygga Svampen. Den kraschade rejält för ett år sen och har inte orkat ta tag i det utan den har stått i rivningsskick på hyllan, men nu fanns det en anledning till upprustning!

Bricks By Jesper

Tja någon som ska till Örebro och har 2-3st av denna som man kan få köpa?
har glömt lägga beställning kom jag på

Bricks By Jesper

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 01 Juli 2024 kl. 08:57Tja någon som ska till Örebro och har 2-3st av denna som man kan få köpa?
Skärmbild 2024-07-01 085757.jpg

MrUzagi

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 01 Juli 2024 kl. 08:57Tja någon som ska till Örebro och har 2-3st av denna som man kan få köpa?
Nya eller gammla? Jag är osäker på om jag har några, framför allt inte nya. Men jag kan kolla oavsett.

Joyride

Jag kollar också Jesper

Bricks By Jesper

Citat från: Joyride skrivet 01 Juli 2024 kl. 10:19Jag kollar också Jesper
Citat från: MrUzagi skrivet 01 Juli 2024 kl. 10:14Nya eller gammla? Jag är osäker på om jag har några, framför allt inte nya. Men jag kan kolla oavsett.
tack tack :) 

Joyride

Bricks By Jesper

Perfekt, tack så mycket ska jag swisha nu eller tar vi det på fredag?

Joyride

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 01 Juli 2024 kl. 21:46Perfekt, tack så mycket ska jag swisha nu eller tar vi det på fredag?
Du får dom gratis på fredag 👍🏻 Blir kul att ses!