Klossfestivalen 2024 - ÖREBRO lördagen 6 juli på Conventum Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

darthemil83

Blir det någon auktion till förmån för BCF ? 

Daylight

CopMike

Memmla

humlan

Nej, får inte ihop planeringen denna gången :o Så min debut på utställning söder om Umeälven får vänta en stund till.

Synd, det hade varit väldigt kul att få träffa alla!

För övrigt behöver jag en ny signatur.....

CopMike

Citat från: humlan skrivet 24 Juni 2024 kl. 23:46Nej, får inte ihop planeringen denna gången :o Så min debut på utställning söder om Umeälven får vänta en stund till.

Synd, det hade varit väldigt kul att få träffa alla!
Tråkigt men den som väntar på nåt gott ..... ::) ;D!

Emma

Jag har tagit på mig extra mycket jobb denna helg, så jag inte behöver vara så avis på er.... Men det är jag ändå!
Region Mitten

Gideon

Citat från: Emma skrivet 26 Juni 2024 kl. 11:24Jag har tagit på mig extra mycket jobb denna helg, så jag inte behöver vara så avis på er.... Men det är jag ändå!
Det har du väl all anledning att vara, klassisk Klossfestivalen-helg(dag) på klassisk Klossfestivalen-mark!
Hoppas du köper gott om bitar för dina övertids-pengar och återkommer med fler byggen i samma skala som byggaren till andra Klossfestivaler 😁
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

darthemil83

En vecka och en dag kvar tills Örebro! Det skall bli så kul att träffas och se allt ni byggt. Detta blir sommarens höjdpunkt för min del . 😊🖤

Joyride

Citat från: darthemil83 skrivet 27 Juni 2024 kl. 12:13En vecka och en dag kvar tills Örebro! Det skall bli så kul att träffas och se allt ni byggt. Detta blir sommarens höjdpunkt för min del . 😊🖤

Håller med! Deltog på min första utställning i Karlskrona och var lite chokad känner jag. Nu tror jag att jag kan njuta lite mer :-) 
Instagram: joyride_bricks

Daylight

Citat från: darthemil83 skrivet 27 Juni 2024 kl. 12:13En vecka och en dag kvar tills Örebro! Det skall bli så kul att träffas och se allt ni byggt. Detta blir sommarens höjdpunkt för min del . 😊🖤
Ska bli skoj som fan. Blir lite mindre byggen för mig då andra större projekt ej är klara.. men va fan lättare o plocka upp och snacka skit i stället😂 åker upp lördag morgon

Joyride

Kan ni som har BL-butiker och som kan ta med beställningar hissa en liten flagga?
Har letat om en sådan fråga hör hemma någon annanstans på forumet utan framgång. Guida mig gärna rätt om det är opassande att fråga här :-)
Instagram: joyride_bricks

Ozp

ColA

Citat från: Joyride skrivet 28 Juni 2024 kl. 10:36Kan ni som har BL-butiker och som kan ta med beställningar hissa en liten flagga?
Har letat om en sådan fråga hör hemma någon annanstans på forumet utan framgång. Guida mig gärna rätt om det är opassande att fråga här :-)
Jag meddelar alltid i min tråd som Ozp så fint delade och så finns det alltid en fraktmetod för det specifika eventet att tillgå 😊

darthemil83

God lördag ! 

En vecka kvar nu tills eventet. Jag tänkte slänga ut frågan om det finns några av våra fantastiska medlemmar som vill vara med i nästa års tidning med ett bygge eller flera  , gärna någon som inte varit med de senaste två åren . Jag och Anders67 kommer i vilket fall vara på plats med diktafon och kamera för att samla in material till tidningen. 

Trevlig lördag alla 😊🎉🎉🎉🎉