Klossfestivalen 2024 - ÖREBRO lördagen 6 juli på Conventum Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

ColA

T-86

Ses i Örebro allesammans som ska dit! (Har inte besökt barberare som andra i tråden gjort men rakhyveln hemma funkade bra den med)  ;D
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Illuwatar

Jag får önska alla en riktigt lyckad utställning med många glada besökare! Hoppas ni får det riktigt trevligt...

Då jag mår lite halvdant, bilen behövde besöka verkstaden och jag har inget nytt att visa upp så blev det att jag stannar hemma denna gång. Men jag hoppas på lite bra bilder därifrån...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Gideon

Mitt tåg går visst bara till Örebro C, och i det här vädret är jag inte jättesugen på att promenera med saker i packningen som inte är helt kompatibla med fukt.

Är det någon som kör bil i Örebro vid/efter klockan 16 som skulle kunna tänka sig att svänga förbi Örebro C och skjutsa mig och min packning till Conventum...?

Verkar vara någon bugg i bokningssystemet, enligt tidtabellen ska tåget visst stanna där så jag chansar på att åka vidare förbi Örebro C 🙂
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

CopMike

Svartkrut

Stort TACK alla för den här gången! Finfint ordnat som vanligt och trevligt umgänge med likasinnade är alltid suveränt. 

Jag var nog lite extra trött efter dagen då jag råkade köra hem mig och dottern med utställarbricksen sittande kvar på  tröjan. Men ingen fara på taket. Jag lovar att ta med dem till nästa event i Eskilstuna i augusti. Vi ses då! 🥳

Memmla

Tack för trevligt event idag! Nu är vi hemma och är väldigt nöjd med kul utställning och trevligt häng under dagen.  :)

AndersI

Citat från: Svartkrut skrivet 06 Juli 2024 kl. 19:58Jag var nog lite extra trött efter dagen då jag råkade köra hem mig och dottern med utställarbricksen sittande kvar på  tröjan.

Jag gjorde sammalunda ☹️ men även jag räknar med Eskilstuna!
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

CopMike

Hemma!

Alltid lika kul att ses och umgås :D! Och bra organiserat som vanligt!

Anders67

Hemma
Vilken trevligt event
Men vilket ruskväder på vägen hem åska och kraftigt regn på tvären

Bricks By Jesper

Kan bra hålla med föregående talare, mycket bra arrangemang som vanligt och super trevligt att träffa er alla igen ❤️ i morgon blir det hemgång för min del men en liten omväg förbi ebrix 

Joyride

Ja det här kan jag ju lätt börja vänja mig vid att delta i!
Alla är så trevliga och välkomnande, fantastiskt community! Och så kul att prata med vuxna och barn - jag har till exempel lärt mig att en Triceratops inte äter (åt...) kött! 

Riktigt bra ordnat Fredrik & CO.
Hoppas vi ses igen snart!
Instagram: joyride_bricks