Klossfestivalen 2024 - ÖREBRO lördagen 6 juli på Conventum Arena

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

byStfn

Citat från: Joyride skrivet 06 Juli 2024 kl. 22:57[...]jag har till exempel lärt mig att en Triceratops inte äter (åt...) kött!
Precis som Klossmagikern 😆

ColA

Nu är vi hemma efter en mycket trevlig helg i Örebro 😊

MrLaago

En lyckad helg! Finfint ordnat och ni är alla inbjudande och trevliga. Som lite ny i sammanhanget känner man sig så välkommen! Vi ses garanterat vid fler tillfällen 😊

ColA

Citat från: MrLaago skrivet 07 Juli 2024 kl. 20:32En lyckad helg! Finfint ordnat och ni är alla inbjudande och trevliga. Som lite ny i sammanhanget känner man sig så välkommen! Vi ses garanterat vid fler tillfällen 😊
Det hoppas vi! Trevligt snack vid frukosten imorse :) 

byStfn

Citat från: Godtfred skrivet 06 Juli 2024 kl. 17:32IMG20240706172521.jpg

Linslus!
Och såhär såg det ut när den extremt felaktiga artikeln kom ut ikväll:

C6F6F9EF-E5BB-4131-B74A-C72EDC2B8533.jpg
(Svärmor vägrade ta en skärmdump och skicka 😅)

Får se om den dyker upp i print imorgon bitti! 

Godtfred

Det blev mycket foton av foton här. Kul att du chockar oss vuxna också!

Gideon

Hade visst även tillgång till NA via prenumerationen på vår lokaltidning. Här är en pdf-kopia på artikeln.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

T-86

Citat från: Gideon skrivet 08 Juli 2024 kl. 09:28Hade visst även tillgång till NA via prenumerationen på vår lokaltidning. Här är en pdf-kopia på artikeln.
Tack för den Jonas! Trevlig artikel, spännande att en inzoomad Bantha fick symbolisera 20 kvadratmeter Mos Legos dock 😂
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Gideon

Jag tror att hon tog de flesta bilderna efter att Klossfestivalen hade stängt. Det ser iaf lite tomt ut på besökare i bakgrunden på bilderna, och Selma Rydhé fick visst representera besökarna (dock med en "utställare"-skylt  8) ).
Flickr   Instagram

byStfn

Reportaget var ju under all kritik med så oerhört mycket felaktigheter inkl saker jag inte sa (knappt andemeningen heller) men jag antar att reportern antingen försov sig och missade eventets öppettider eller fick uppdraget kvart i fem 😅

Eventets VD tackar säkert för all uppmärksamhet 😆

ColA

Snackade med henne en kort stund strax innan 17 och hon verkade lätt förvirrad 🫤 

Gideon

Citat från: byStfn skrivet 08 Juli 2024 kl. 19:04missade eventets öppettider eller fick uppdraget kvart i fem
Det verkar ha varit många som förutsatt att eventet skulle vara både lördag och söndag, inte minst när Ebrix hade Lego-helg båda dagarna.
Flickr   Instagram

T-86

Hoppas felaktigheter meddelats NA, så ska det ju inte vara oavsett när utsände är på plats eller får uppdraget kan jag tycka.

Jag vill även sälla mig till tidigare skribenter i tråden och tacka för ett härligt event. Som newbie-utställare var det ett perfekt utfört event av alla er inblandade. Allt från goda bordsgrannar vid mitt bygge till trivsamt umgänge med hela gänget och glada tillrop i allmänhet. Kändes efter någon halvtimme som att man varit med flera ggr förut vilket ju är ett mycket fint betyg till alla swebrickare på plats!

Ta hand om er så ses vi kanske redan i Eskilstuna om jag lyckas lösa att ta mig dit!
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

darthemil83

Eventet och alla Swebrickare i all ära men det jag inte kan glömma är Leons wook på fredagen . Den var himmelsk 🖤🖤😊😊😂😂😂

RetroBricker

...och här kommer några av mina bilder:
örebro23-01.jpg
Om nån kan tipsa om ett icke-gult huvud med samma/liknande ansiktsuttryck och -färg, är jag tacksam!

örebro23-02.jpg
Jag har nu köpt en fisk och fixat fiskelina också...

örebro23-04.jpg
Så här såg Castonien ut uppifrån!

örebro23-03.jpg
Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov