Bricks and Pieces - tips

Startat av Gideon, 17 September 2021 kl. 11:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Om någon har problem (haha) med att komma upp till någon GWP-nivå på S@H, så är den här ett tips:

IMG_0690.jpg

janhansson

Minifigurdelar från  finns på PAB nu, om någon missat det. Inklusive riddarna. 

MrUzagi

Citat från: janhansson skrivet 12 Januari 2026 kl. 11:07Minifigurdelar från finns på PAB nu, om någon missat det. Inklusive riddarna.

Tackar. En bunt classic space i de nya färgerna är på väg hem till mig nu.

Magnus den store

Jag drog till på 20 uppsättningar av det jag ska ha. Två par ben har dock tagit slut, men tur att jag var förutseende och beställde CS-benen i november.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

MrUzagi

Benen lär bli tillgängliga tids nog. För min del var torso, hjälm och syretankar viktigare.

Gideon

Ett par av riddarbenen var redan slut också, men de kommer nog tillbaka också.

Sköldarna var dock billigare på BL märkte jag.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

BrickMe

Ja, hoppsan.... slutnotan... ehm.. Det blev rätt mycket ;D
Men lite mer CS måste man ha (y)

Magnus den store

I vanlig ordning börjar jag på en andra varukorg eftersom jag missade många bitar på första korgen.

Stressigt.png
Tänk om det gick att motverka detta på något vis?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Klas Almqvist

Citat från: Magnus den store skrivet 12 Januari 2026 kl. 20:43I vanlig ordning börjar jag på en andra varukorg eftersom jag missade många bitar på första korgen.

Stressigt.png
Tänk om det gick att motverka detta på något vis?

Magnus du vet ju vem som är snabbare..................................................................... :)

Klas Almqvist

Beställningsdatum: 30 december 2025 Denna väntar jag på, hoppas dom får tummen ur baken snart! Har ju gått ett år snart.

ckk

Jag har lagt och fått beställningar efter det, men har en beställning från den 28/11 som de inte skickat än. Är nog dags att fråga kundtjänst nu...

Tunnan

Citat från: ckk skrivet 13 Januari 2026 kl. 09:34Jag har lagt och fått beställningar efter det, men har en beställning från den 28/11 som de inte skickat än. Är nog dags att fråga kundtjänst nu...
Jag har en PaB från 1dec som bara ligger oxå, fick bara svar att de ligger efter och gör så gott de kan typ 🤷🏻�♂️. 
Är dock glad att min tomte 40820 kom igår som beställdes i början på november 🫣

ColA

Citat från: Tunnan skrivet 13 Januari 2026 kl. 10:09Jag har en PaB från 1dec som bara ligger oxå, fick bara svar att de ligger efter och gör så gott de kan typ 🤷🏻�♂️.
Är dock glad att min tomte 40820 kom igår som beställdes i början på november 🫣
Haha så kul, jag beställde min 12/11 och den kommer idag 😜

Tunnan

Citat från: ColA skrivet 13 Januari 2026 kl. 10:50Haha så kul, jag beställde min 12/11 och den kommer idag 😜
Ja man får väl se fram emot att plocka fram en raritet till dec -26 ist 🫣🤣

BrickMe

Jag hämtade nyss ut en PaB order som lades för cirkus 3 veckor sedan. Hade hunnit glömma bort att jag beställde både tuber och ben. Det blev en annorlunda minifigur att bygga ihop. Men nu har jag i alla fall vingarna till galjonsfiguren (y) .