Nytt utseende på Bricklink!

Startat av Nybohov Creation Ltd., 16 Juli 2015 kl. 09:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Peter S

Citat från: SvanteOlof skrivet 17 Juli 2015 kl. 16:35
Ohoj. Jag blev inte upprörd.
Bra så!  ;D
Men någon har ändrat utseende på swebrick också! Bakgrunden är inte längre enfärgat grå, utan består av diagonalställda romber!

andreaseldh

Citat från: Peter S skrivet 17 Juli 2015 kl. 20:49
Men någon har ändrat utseende på swebrick också! Bakgrunden är inte längre enfärgat grå, utan består av diagonalställda romber!

Jag gissar att det egentligen är vår 3003 kloss.

Peter S

Ser mer ut som två skrivna pappersark... I mobilen går det att förstora bilden ( inklusive bakgrunden).

andreaseldh

Jag kollar via dator, här är det som alltid enfärgad bakgrund. På våra egna byggbeskrivningar är det klossen, är det det du menar eller ser hela forumet annorlunda ut på mobilen? Eller menar du längst ut på kanterna, där är det snedställda gråa studs?

Peter S

Nu ser det normalt ut i mobilen (iphone) också. Antar att pappersarken var symboler för bilder man inte kunde visa.
Så här ungefär såg de ut. Storlek ungefär = 2 knoppars höjd i bakgrunden (snedställda gråa studs).
Synd att jag inte hann fånga dem på bild...

Nextuz

Citat från: Peter S skrivet 18 Juli 2015 kl. 11:51
Nu ser det normalt ut i mobilen (iphone) också. Antar att pappersarken var symboler för bilder man inte kunde visa.
Så här ungefär såg de ut. Storlek ungefär = 2 knoppars höjd i bakgrunden (snedställda gråa studs).

Var nog bara ett problem för dig o läsa in bakgrunden, sen cachade din enhet, därav lät den bli att försöka ladda ner bakgrunden igen när du bytte sida på Swebrick

Nextuz

Citat från: andreaseldh skrivet 18 Juli 2015 kl. 02:10
Citat från: Peter S skrivet 17 Juli 2015 kl. 20:49

Jag gissar att det egentligen är vår 3003 kloss.

Avslöjad :P Det är faktiskt utefrån den bilden som vår logga är ritad och även anledningen till att den är röd :P

Peter S

Citat från: Nextuz skrivet 19 Juli 2015 kl. 20:01
Citat från: Peter S skrivet 18 Juli 2015 kl. 11:51

Var nog bara ett problem för dig o läsa in bakgrunden, sen cachade din enhet, därav lät den bli att försöka ladda ner bakgrunden igen när du bytte sida på Swebrick
Är det min iphone, menar ni? Nu är det något annat: Bearded Neards sigfig har bytts ut mot den vanliga smileyn... Kanske dags att reseta den?

Peter S

Nu gör den så där igen!  :o

BeardedNerd

Haha, jag tror din telefon är lite skum.