Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Citat från: Magnus den store skrivet 15 Maj 2024 kl. 10:57Antar att man får köpa tuberna separat.

Ja titta minsann! Men eftersom det är svårt att äta med hjälmen på, så gissar jag att restaurangen tryckkabin och luft. Men hur dom ser till att luften går att andas för alla gäster, får man nog överlåta åt själva fiktionen i Science Fiction ;)

andreaseldh

Och idag förbeställde jag och fick ytterligare en Rymdrestaurang lagd i varukorgen. Ska bli spännande att se om det verkligen blir den eller något annat när augusti kommer. Men 450 kr rabatt var inte helt fel!

MrUzagi

Citat från: andreaseldh skrivet 16 Maj 2024 kl. 10:49Och idag förbeställde jag och fick ytterligare en Rymdrestaurang lagd i varukorgen. Ska bli spännande att se om det verkligen blir den eller något annat när augusti kommer. Men 450 kr rabatt var inte helt fel!
450kr rabatt?

ColA

andreaseldh

Magnus den store

För länge sedan valde jag bort , Piranha Plant, men när jag hittade en skadad låda för 500 spänn, tänkte jag att det är värt bitarna. Försökte pruta ner till 400 men det föll inte i god jord, men jag fick den för 450 sek.

Jag har försökt pruta på skadat Lego förr hos Lekia, Frölunda Torg, men de sänker inte ens priset en krona för en skadad låda.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

CopMike

andreaseldh

Idag fick jag äntligen <valfri kroppsdel> ur <valfri annan kroppsdel/föremål> och beställde de bitar jag behöver för att färdigställa de två sista Doktorerna i plast. Sedan ska det bli en reklamfilm på YouTube!

TexGordon

Första Legobeställningen på ganska länge anlände idag. Nu blir tillvaron turkos ett tag framöver.   :) 20240604_160558.jpg

Jesperrydhog

Den hära köpte jag vid City gross Halmstad.
De nya Djungeln räddningen Lego city set .
Lego city set  60424..jpgLego city set nya 60424..jpg

Illuwatar

I rymden kan ingen höra dig bygga... : och
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Magnus den store

Passade på att handla från PaB när det är dubbel vip. Mest stapelvaror men även lite mer specifika delar där den gröna hjälmen (50665) är den viktigaste.

PaB-20240614.jpg
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Guldiwa

Köpte set idag för att komplettera lite i min Harry Potter-samling...

CopMike

Citat från: Guldiwa skrivet 22 Juni 2024 kl. 20:10Köpte set idag för att komplettera lite i min Harry Potter-samling...
Nice! Fin samling :)!

CopMike

Denna kom hem idag 😃!