Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Galet lågt pris på 3182

Startat av SuperMario, 01 Juni 2010 kl. 21:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Fredrik

#15
Nån vänlig person som skulle kunna beställa en åt mig??
Med mitt Visa electron ungdom kan man inte  betala via nätet   :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(  
Betalar isåfall in pengar imorn direkt till ditt kort från banken, och självklart kan du få nån slags arvode  ;)

thompabompa

freeedrik; fick du nån hjälp? PM:a mig annars.
125 spänn i frakt tog dom.

devva

Fick en orderbekräftelse för en stund sedan, dock behövde jag bara betala 75:- i frakt, men så beställde jag bara en 3182. (beställde med ett par minifig kylskåpsmagneter också, kan inte ha för många :P).
Räknar med att ha en avi från Posten här inom 2 veckor.

shiftaltcmd


Ferdik

Tack för tipset! Sjukt bra! Så är man hux flux ägare till en flygplats.

399:- För Passenger Plane och 349:- för hela flygplatsen. Hm, vilken ska man välja?  ;)

Ingen orderbekräftelse på mail än men det kommer nog.

Fredrik

Tack thompabompa för hjälpen, nu får även jag ta del av misstaget  ;D

Sirre

#21
Tack för tipset! Nu har jag också lagt en beställning. :)

Edit:
Nu har jag fått bekräftelsemailet samt ordersumman avdragen från mitt bankkonto. Det bådar ju gott. :)

sweMezza

Tack för det tipset! Inte alls vad jag köper i vanliga fall men perfekt present till döttrarna eller julklapp. Tog två och ett indy-set jag dragit ut på att beställa.

Snacka om att 3182 la sig på förstaplatsen på Top 25! För såna här deals hade en rss-funktion varit perfekt. Ett set som snabbt seglar upp som etta är alltid värt att kolla upp.

Dagens guldstjärna till SuperMario!

Citat från: SuperMario skrivet 01 Juni 2010 kl. 21:16
Själv har jag inte råd... :'( :'(

Men då... Jag har inte fått bekräftelsemailet ännu men om flygplatserna kommer fram som de ska får du gärna ta det ena för priset plus halva frakten (frakten blev 125:-). Skicka ett PM bara.

Pekblom

min order är också bekräftad så det är nog en kampanj.
och kampanjen förefaller fungera. hur många bara här har köpt något som inte var planerat?

en snabb och effektiv lager justering?


shiftaltcmd

Ordern bekräftad och priset är fortfarande 349:-

Superkalle

Det är ingen kampanj, tror mig :) Det här har hänt förut att de gjort en miss i priset på S@H. En gång hade de t ex satt det svenska priset i Euro, dvs det kostade ca 1/10-del av vad det var tänkt. Efter någon dag justerades det.

dalle

Tack för tipset. Nu beställde jag en av bara farten på väg till jobbet.

42Hz

En till som 'lurades' till köp! ;)

Får bli julklapp till någon annars om inte annat. :)
//Harri

Woodlander

Blev ett impulsköp här med. Bekräftat via mail. Flygplatsen är nu på top 25-listan på legoshoppen.
:)

thompabompa

Och nu är ordern "shipped" dessutom.

Vad ska vi gissa; att priset är justerat innan klockan 15 idag? Rimligtvis har dom varningsklockor när en viss produkt helt plötsligt går upp på plats ett