Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Galet lågt pris på 3182

Startat av SuperMario, 01 Juni 2010 kl. 21:16

Föregående ämne - Nästa ämne

SuperMario

:o :o :o :o

http://shop.lego.com/Product/?p=3182 för 349:-

Passa på och köp några!!  :D ;D
Själv har jag inte råd... :'( :'(

Superkalle

Jepp, helt klart en felprissättning. Kostar 89 Euro annars. Bara att hugga om man gillar sånt.

devva

Egentligen inget jag är intresserad utav, men ska ge bagagevagnen till min flickvän som en liten present, hon ville köra såna sa hon då vi flög senast så får skylla på de om hon undrar varför jag köpte ännu mera LEGO :D

thompabompa

Ja jävlar. Det var ett bra pris. Spontanköpte två stycken bara för priset. Det är inte riktigt mitt legoområde. Men kan ju bli.

micke

Tack för ett bra tips, köpte två stycken samt några av Trainseten
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Melmac

Jag tror inte det är felsatt pris utan helt medvetet, stora webbshoppar sätter extremt sällan fel pris på varor och låter det stå kvar länge.

SuperMario

Citat från: micke skrivet 01 Juni 2010 kl. 21:37
Tack för ett bra tips, köpte två stycken samt några av Trainseten
Hehe. Inte dåligt...

Undrar hur lång tid det tar innan felet upptäcks och ifall köpet går igenom trots allt.

Citat från: Melmac skrivet 01 Juni 2010 kl. 21:42
Jag tror inte det är felsatt pris utan helt medvetet, stora webbshoppar sätter extremt sällan fel pris på varor och låter det stå kvar länge.

Vi får se... Själv tror jag att det är ett miss och att det åtgärdas senast imorgon.

Pekblom

är det någon mer som tycker att logo shop går väldigt segt?

SuperMario

thompabompa

Den gick galet segt. Jag har inte fått någon bekräftelse på flygplansordern än. Undrar om den verkligen går igenom. Får man ingen bekräftelse direkt är det troligen någon som sitter och screenar alla ordrar och då lär ju felet upptäckas.

För ett fel är det nog; det är lite för billigt. Om det inte så att setet är på väg ut och man vill rensa ut dom. Men UK-priset är ju 79.99 och en ren svensk rea verkar ju vara lite väl schysst.

Kwagge

Jag upplevde det inte som segt... Beställde precis..

Vi får se hur det går...

Record

Jag upplevde det inte häller som segt.. var som det brukar,

Beställde ett set.

/Record
Friskt satsat, hälften vunnet..

Pekblom

Sjukt segt men nu rullar det på.
Beställde två.. Så nu blir det till att försöka äta sig mätt på lego för mat har jag ingen *ler*

Mirandir

Att jag aldrig lär mig att spara pengar. Sådana här priser, vare sig det är en rea eller annat, dyker *alltid* upp när jag inga pengar har.  :'(

Citat från: Melmac skrivet 01 Juni 2010 kl. 21:42

Kan faktiskt vara en miss. Vore långt ifrån första gången på S@H... Vem minns t.ex. inte prisökningen av 10188 Death Star med 700 Kr (En ökning på 21%) en vecka efter releasen...
Legobloggen: http://legobloggen.com

micke

Miss eller ej, jag har fått ordernr och räknar med att dem skeppas
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke