Lego butik i Mall of Scandinavia i Solna

Startat av Svegon, 16 September 2014 kl. 11:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: LeifSpangberg skrivet 15 Juni 2016 kl. 11:54
Prishöjning på de små burkarna till väggen...
Från 99:- till 119:-...
Den större oförändrat 199:-
/Leif
Känns mer likt prissättningen på andra håll. Tråkigt men logiskt...
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

andreaseldh

Jag vet att dom säljer lösa PF-motorer, men vet någon om dom även säljer lösa Minstormsmotorer, t.ex. på Mos?

lingonfil

Ja. Jag försökte köpa en en gång, men just då var de slut. Så den borde finnas.

lingonfil

Eller förresten, det var nog en sån här jag försökte köpa: . Sorry. Jag tror inte de har EV3 grejer, utan bara power functions.

Magnus den store

Får man om man handlar i fysiska butiken hos MoS?

Tillägg: Hittade svaret.
CitatLEGO® Knights Retro Set offer (5004419) is valid for orders online at shop.LEGO.com, in LEGO Stores and LEGO Catalogue telephone orders from 1st July 2016 until 9th July 2016, or while stocks last.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Kwagge

Citat från: Magnus den store skrivet 07 Juli 2016 kl. 19:18
Får man om man handlar i fysiska butiken hos MoS?

Tillägg: Hittade svaret.
CitatLEGO® Knights Retro Set offer (5004419) is valid for orders online at shop.LEGO.com, in LEGO Stores and LEGO Catalogue telephone orders from 1st July 2016 until 9th July 2016, or while stocks last.

Japp

Hans B

I morgon (lördag 8/10) tänker jag åka till Ebrix i Örebro med barnbarnen för att framförallt titta på utställningen med Batman-bilarna från filmerna som är där över helgen.
Naturligtvis blir det ett besök i butiken också, med fokus på Batman-set och modulhus.
Nästa vecka blir det nog en tur till Mall Of Scandinavia och då naturligtvis Legobutiken där.
- Är det någon som varit där nyligen? Har dom tex modulhuset Pet Shop i hyllan? Några andra modulhus bortsett från det senaste, Brickbank? Även andra exklusivset är av intresse, tex de med Batman-tema.

lingonfil

De ska ha alla set som är i produktion i sitt sortiment. De har inte världens största lager så ibland kan vissa sets sälja slut. Jag skulle ringa och kolla, de kan nog lägga undan sets åt dig.

Peter S

Flyttade ihop de två ovanstående meddelande med denna tråd.

Hans B

Citat från: lingonfil skrivet 07 Oktober 2016 kl. 10:48
De ska ha alla set som är i produktion i sitt sortiment. De har inte världens största lager så ibland kan vissa sets sälja slut. Jag skulle ringa och kolla, de kan nog lägga undan sets åt dig.

- Var där igår (12/10), det blev ett modulhus (10218, Pet Shop) och sedan kunde jag inte motstå 21302 (The Big Bang Theory) för minifigurerna. Dessutom blev det lite saker till barnbarnen och naturligtvis fick jag en Londonbuss också.
Måste också säga att jag tycker man får bra service där. Bra också att kunna lämna frun på Stadium/Intersport medan man handlar :-)

byStfn

Jag försökte ringa det nummer som står överallt men det är avstängt. Någon som vet något? Vet att vi har butikspersonal här inne :)

andli

Citat från: byStfn skrivet 17 November 2016 kl. 10:14
Jag försökte ringa det nummer som står överallt men det är avstängt. Någon som vet något? Vet att vi har butikspersonal här inne :)
Vilket nummer har du försökt med? +46 8 27 78 41 ser ju alldeles för kort ut för att vara ett sthlmsnummer.. (som har varit 8siffriga sen -92)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

ubjs

Nej, nej, vi har gott om sex och sjusiffriga nummer i Stockholm, förutom nymodigheter som åtta siffror :).
Numret verkar stämma om man kollar på hitta.se

Med vänlig hälsning UB

byStfn

Citat från: andli skrivet 17 November 2016 kl. 10:47
Citat från: byStfn skrivet 17 November 2016 kl. 10:14
Vilket nummer har du försökt med? +46 8 27 78 41 ser ju alldeles för kort ut för att vara ett sthlmsnummer.. (som har varit 8siffriga sen -92)

Jag har använt det numret förr och det står på google OCH lego.com. Därav min fråga då när jag ringer får "Telia kundbesked: numret är avstängt.."

darthmortar

Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.