AFOL vs AFOL 2014: Plast from the past

Startat av Skafte, 01 Juli 2014 kl. 15:46

Föregående ämne - Nästa ämne

Record

Citat från: Magnus den store skrivet 14 Augusti 2014 kl. 21:06
Åttondel 4 visar resultatet. Ska det vara så?

Tillägg: Även 5.

Det visas bara när man röstat själv, jag kollade bidrag 5 nu, och det syns inte.
Friskt satsat, hälften vunnet..

Magnus den store

Citat från: Record skrivet 14 Augusti 2014 kl. 21:17

Det visas bara när man röstat själv, jag kollade bidrag 5 nu, och det syns inte.

I åttondel 4 och 5 kan jag se staplarna och hur många som röstat på respektive bidrag. I de övriga kan jag bara se vilken jag röstat på.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Limpfittz

Citat från: Magnus den store skrivet 14 Augusti 2014 kl. 21:19
Citat från: Record skrivet 14 Augusti 2014 kl. 21:17

I åttondel 4 och 5 kan jag se staplarna och hur många som röstat på respektive bidrag. I de övriga kan jag bara se vilken jag röstat på.

samma här!
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

mechamike

?

mechamike

Vilka grymma MOC's WOW.. en hel del gobitar.. det kommer bli svårt att välja en favorit bland så många bra bidrag!!
(dessutom riktigt kul att försöka gissa sig till byggaren genom att bara kika på modellerna)
?

AndersI

?? Jag kan fortfarande se staplarna på 4 & 5, även efter Ctrl+F5 i browsern.

Citat från: mechamike skrivet 14 Augusti 2014 kl. 22:29
(dessutom riktigt kul att försöka gissa sig till byggaren genom att bara kika på modellerna)

Det kan du ju göra en tävling i tävlingen av  :)
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

mechamike

Jo.. kanske det.. Nu då AndersI? nu hoppas jag att jag fixat alla inställningarna rätt i 4 o 5an..?
?

AndersI

Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Skafte

Tack för varning och fixning. Tänkte väl att det var rätt liten chans att jag fixade alla inställningar på alla trådarna...  ???

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Limpfittz

Borde inte tävlingen få synas på framsidan av Swebrick?  ::)
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

Teabox

Skafte

Bra där! Jag ändrade till att röstningen avslutas eftermiddag/kväll den 21/8, det blev lite rörigt när jag la upp dem så det är lite olika sluttid tyvärr. Men det finns ju ingen anledning med att vänta till sista minuten med att rösta!

lingonfil

Det finns ingen teknisk begränsning för att rösta för sitt eget bidrag (om man har med ett). Så vad säger reglerna om det?

Anders67

Skafte får svara på regelfrågan men jag tycker att vi har 16 väldigt bra bidrag,  rösta med hjärnan och med hjärtat på de som ni tycker är bäst - tycker man att sitt egna bidrag är det bästa så rösta då, men då kanske det är bättre att inte rösta alls, man kommer för eller senare kanske träffa motståndarna på en träff och då kan det väl vara bra att ha ett rent samvete! Jag tror faktiskt att det bästa bidraget kommer att vinna oavsett försök till "fusk" - jag tycker att vi har en underhållande tävlingsform i den här tävlingen!