BR Lego Minfig Polybag 5001121-1

Startat av mechamike, 22 April 2013 kl. 13:24

Föregående ämne - Nästa ämne

marpe

Citat från: MartinAberg skrivet 08 Maj 2013 kl. 10:41
Kommer det ens finnas BR-figurer kvar då? :o
@MartinAberg. Jag tror inte att du behöver oroa dig för det. Rent allmänt tror jag att det förhåller sig så här: Den stora kostnaden för BR är startkostnaden. Det kostar relativt lite att göra serien större och ger samtidigt goda möjligheter till intäkter och andra värden.

Lite tillspetsat: Det kan vara billigare att slänga 10 000 gubbar på slutet än att riskera att ha för få gubbar. *höhöhö*

Huvudfoting

Dessa finns nu till salu på BR Nacka Forum för 25 kr/st. Köper man 2 valfria minfig-påsar får man dessutom en gratis ;)

Bra deal

Kl 11.00 idag fanns det massor kvar

/W

dalle

BR har ett erbjudande att de 100 första kunderna får en BR-figur.
Jag fick en efter att ha frågat. :)

Magnus den store

Lyfter en gammal tråd. Någon som vet om denna fortfarande går att köpa hos BR eller ens är i produktion? Jag hade lite svårt att få personalen på BR att fatta vilken polybag jag menar.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Memmla

Citat från: Magnus den store skrivet 13 Mars 2016 kl. 19:42
Lyfter en gammal tråd. Någon som vet om denna fortfarande går att köpa hos BR eller ens är i produktion? Jag hade lite svårt att få personalen på BR att fatta vilken polybag jag menar.

Har sett den ganska nyligen på BR i Karlstad så skulle tro att den finns än på fler ställen.

Manne

När man är på ett BR i Danmark brukar det vara högvis oftast med dessa gubbar..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Magnus den store

Tack, då ska jag ta mig en tur till stadens butiker.

byStfn

Hojta annars. Tror jag sett några här i Stockholm för 15 kr styck.

BeardedNerd

Jag köpte en drös bara för att. Om du bara letar efter en och inte hittar i butik, säg till.

Magnus den store

Jag behövde 14 st, men det är löst nu. Tack ändå.