Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Samla minifigs 2010

Startat av Mikael Sol, 29 November 2009 kl. 14:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Peewit


devva

Citat från: tellblom skrivet 29 Juli 2010 kl. 16:11
Köpte 8043 Grävskopan som tröst.....  men jag vet var spartanen finns :)

fanns 4st mer eller mindre nya lådor på Toys på Frölunda Torg (som jag nämnde i den andra tråden) om du vill bygga en armé :P

insurrection

fast 4 lådor är ju ändå bara 12 spartaner, i bästa fall!
Shit vad dom kommer bli ovanliga om alla ska försöka bygga arméer...

shiftaltcmd

Tur att man bor i en relativt stor stad och samtidigt är den enda lego-nörden.
10 st grekiska soldater, sen orkade jag inte leta mer. Blir nog fler i helgen.
Tidigare i somras fick jag tag på många vita Boba Fett.  :D

Fe4sen

Citat från: shiftaltcmd skrivet 29 Juli 2010 kl. 19:46
Tur att man bor i en relativt stor stad och samtidigt är den enda lego-nörden.
10 st grekiska soldater, sen orkade jag inte leta mer. Blir nog fler i helgen.
Tidigare i somras fick jag tag på många vita Boba Fett.  :D

Och vilken stad detta? Inte Uppsala va, för här finns massor av legonördar som jag förstått.  :)

tellblom

Har tömt Stenungsund och Partille på Spartuaner nu iallefall....

Så nu har man sin lilla arme :)

/Martin

Skrytsson

Köpte mig en drös Spartaner på NK Sthlm. Förvånad över att de fanns kvar faktiskt. Trodde någon annan forummedlem i Sthlm hade köpt upp dem...

Skrytsson

En rallyförares huvud och slav-Leias byxdel hjäpe till att skapa en skinnfärgad Romare.


Fe4sen

Åkte idag till Lekia i Uppsala för att köpa lite mer minfigs från serie 2.  Var där i veckan och köpte på mig några stycken. Döm om min förvåning när alla var slut(borta). När jag var där i butiken i veckan fanns de i en stor korg bland annat lego. Jag som hade tagit med mig fusklapp och allt.
Vilken/Vilka forummedlem/ar är skyldig/a??  ;D ;D

dalle

Citat från: Fe4sen skrivet 31 Juli 2010 kl. 13:38
Åkte idag till Lekia i Uppsala för att köpa lite mer minfigs från serie 2.  Var där i veckan och köpte på mig några stycken. Döm om min förvåning när alla var slut(borta). När jag var där i butiken i veckan fanns de i en stor korg bland annat lego. Jag som hade tagit med mig fusklapp och allt.
Vilken/Vilka forummedlem/ar är skyldig/a??  ;D ;D
Ursäkta, men titta du vid kassan. Jag var där igår och då hade dom flyttat korgen till kassan. Köpte några till. Dock inga mer spartaner för dom verkade urplockade.

Peewit

Needs for Kids på Backaplan i Göteborg hade en oöppnad och en nästan orörd låda med serie 2 idag. Jag har vad jag vill ha så jag rensade dem inte på spartaner... Tänkte tipsa om någon i Gbg saknar något...


micke

Citat från: Peewit skrivet 01 Augusti 2010 kl. 12:14
Needs for Kids på Backaplan i Göteborg hade en oöppnad och en nästan orörd låda med serie 2 idag. Jag har vad jag vill ha så jag rensade dem inte på spartaner... Tänkte tipsa om någon i Gbg saknar något...


Det är ju typiskt när man lämnat stan, skulle vilja haft dem spartarnerna
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Shompis

Har inte haft tillfälle att köpa någon ännu. Blir kanske något imorgon då jag passar på att besöka stan (Uppsala).

rocketboy

Var på Nids 4 Kids vid Backaplan idag (tack för tipset, Peewit) och plockade på mig ett par minifigs. Lyckades sno åt mig 1 spartan men så vitt jag kunde se så finns det minst 2 kvar i lådan. Dessutom är den oöppnade lådan fortfarande oöppnad.
Dom har även en låda med serie 1 om det är nån som saknar nåt
//Rocketboy//

Sommer

Idag fanns det en jättelåda med serie 1-figurer för 24:- styck på Ica Maxi i Mölndal.

I torsdags var jag på Gekås och då hade de ganska många för 17:- styck.