Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 Maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

darthemil83

Jag är på resande fot i Norrland. Men tog en paus ifrån bilkörningen vid stora Blåsjön och byggde en speed Champions. Sämre utsikt har man haft. Bygget var riktigt kul.

CopMike

Citat från: darthemil83 skrivet 30 Juli 2024 kl. 19:42Jag är på resande fot i Norrland. Men tog en paus ifrån bilkörningen vid stora Blåsjön och byggde en speed Champions. Sämre utsikt har man haft. Bygget var riktigt kul.
Vackert x2 ;D!

Eriol

Barnen har tjatat om att det inte räcker med bara en liten brandstation och därför nostalgitrippade jag och försökte bygga ihop , ett av de första stora set jag själv fick som barn. Hittade inte riktigt alla bitar och en del är tyvärr trasigt, men skoj att några stickers fortfarande satt kvar efter 43-44 år nånting.

IMG_20240802_151813.jpg

andreaseldh

Jag byggde idag. Har ännu inte bestämt vilken utsmyckning jag ska ha på Musikmaskinen när jag spelar in videon till Cantina Band Song, Microfighters från fel film (denna m.fl.) eller KlozzHuvuden från fel film: har köpt men ännu inte byggt .

CopMike

Godtfred

"De Står Snett" För er som inte hänger med på förkortningarna...

Eriol

Citat från: Godtfred skrivet 03 Augusti 2024 kl. 20:21"De Står Snett" För er som inte hänger med på förkortningarna...

Tittar på bilderna. Är det typ som Spinjitzu för vuxna? Och en inbyggd katapult också?

CopMike

Illuwatar

Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

darthemil83

Set 5860 var bland det hemskaste jag byggt. För många färger, lustiga figurer som även verkar vara elaka.

andreaseldh

Citat från: darthemil83 skrivet 06 Augusti 2024 kl. 21:10Set 5860 var bland det hemskaste jag byggt. För många färger, lustiga figurer som även verkar vara elaka.

Jasså det är därför hon kastar ut barnet med badvattnet?

andreaseldh

Lyssnar på en "debatt" med en Månlandningsförnekare och bygger samtidigt Månbilen ;D

janhansson

- jag applicerade dock inte klistermärkena. 
Något som överraskade mig lite var att tilesen för de olika destinationerna var tryckta och inte klistermärken.

buss.jpg

Jesperrydhog

Här kommer Lego brandsoldat kvinnan Lego city set
Efter dagens och helgens event lego utställning i Hässleholm. Här kommer hon då. 20240901_221150.jpgLego city set  30585..jpgLego brandsoldat kvinna. .jpg

Danpo03

Bygger Lego 10273 spökhus ser väldigt välgjort ut. Snygga lösningar.  Bygger pianot nu.
Bli snyggt till  halloween.

https://www.lego.com/en-se/product/haunted-house-10273

Bara en bit till