Lego på köpet - Ihop med tidning eller liknande "Cross promotion"

Startat av Nextuz, 13 Januari 2011 kl. 12:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Memmla

Citat från: Roger Brickjet skrivet 17 Oktober 2014 kl. 18:24
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 17 Oktober 2014 kl. 17:31
Visst fick jag det.. med i tidningen var en ARC-170 Starfighter.. Ett par bra bitar i den.  :)
Crap. Tack för info. Får testa att kontakta förlaget.

Fick inte heller den  :-\

MartinAberg

Citat från: Memmla skrivet 17 Oktober 2014 kl. 21:46
Citat från: Roger Brickjet skrivet 17 Oktober 2014 kl. 18:24
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 17 Oktober 2014 kl. 17:31
Visst fick jag det.. med i tidningen var en ARC-170 Starfighter.. Ett par bra bitar i den.  :)
Crap. Tack för info. Får testa att kontakta förlaget.
Fick inte heller den  :-\
Julafton för brevbärarna :-)

Risgrynsgrot

Men fick ni plastpåse runtomkring tidningen? Man måste ju säga till om att man vill ha med leksaker i tidningen, iallafall om man som jag prenumererar via tidningskungen

Memmla

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 17 Oktober 2014 kl. 22:52
Men fick ni plastpåse runtomkring tidningen? Man måste ju säga till om att man vill ha med leksaker i tidningen, iallafall om man som jag prenumererar via tidningskungen

Jag har påse runt och varit duktig och bockat i att jag ska ha med prylen, dubbelkollade till och med så jag inte gjort bort mig eller att det inte blivit sparat.

MartinAberg

Citat från: Roger Brickjet skrivet 31 Oktober 2014 kl. 07:51
Tumbler följer med i nästa veckas Kalle.
Låter mysigt, denna finns i butik för oss icke prenumeranter  under vecka 46 då eller?

Roger Brickjet

Citat från: MartinAberg skrivet 31 Oktober 2014 kl. 14:39
Låter mysigt, denna finns i butik för oss icke prenumeranter  under vecka 46 då eller?
Nej, då menar jag "denna vecka" = i butik under v 45 :)

MartinAberg

Citat från: Roger Brickjet skrivet 31 Oktober 2014 kl. 15:01
Citat från: MartinAberg skrivet 31 Oktober 2014 kl. 14:39
Nej, då menar jag "denna vecka" = i butik under v 45 :)
Ok :)
Det är Måndag eller Onsdag om jag minns rätt va?

Memmla

Får se om de lyckas få med prylen till tidningen denna gång då..fick ingen tidning idag så börjar bli fundersam.. :P

lindyhep

Den här gången fick vi tidningen med innehåll. Förra omgången med ARCen kom varken tidning eller lego...  :'(

shiftaltcmd

Mikael Sol

Om det blir något strul med ens prenumeration som man har genom Egmont kan man kontakta deras kundservice här http://www.dintidning.se/kundservice/kontakt/

andreaseldh

Jag premunererar på Kalle Anka & C:o men har begärt att få tidningen utan leksaker. Nu på senare tid verkar det vara Lego väldigt ofta, så jag funderar på att ta med leksakerna igen. Har någon här på tråden en uppfattning om andelen Lego kontra annat och hur ofta det följer med leksaker?

Risgrynsgrot

Citat från: andreaseldh skrivet 04 Februari 2015 kl. 17:17
Jag premunererar på Kalle Anka & C:o men har begärt att få tidningen utan leksaker. Nu på senare tid verkar det vara Lego väldigt ofta, så jag funderar på att ta med leksakerna igen. Har någon här på tråden en uppfattning om andelen Lego kontra annat och hur ofta det följer med leksaker?
Mest annat. Skulle väl tippa kanske att det är LEGO 4 gånger per år, max.

andreaseldh

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 04 Februari 2015 kl. 17:37
Mest annat. Skulle väl tippa kanske att det är LEGO 4 gånger per år, max.

Då är det inte värt besväret. Tack för snabbt svar!