Lego på köpet - Ihop med tidning eller liknande "Cross promotion"

Startat av Nextuz, 13 Januari 2011 kl. 12:16

Föregående ämne - Nästa ämne

cptCalavera

I Kalle Anka nummer 10 är det med en Chima dvd om någon gillar sånt?
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

dalle

marpe

Citat från: cptCalavera skrivet 06 Mars 2014 kl. 14:07
I Kalle Anka nummer 10 är det med en Chima dvd om någon gillar sånt?
På webben finns bara de äldsta avsnitten på svenska. Engelska är jobbigt för mina barn. Har DVDn nyare avsnitt på svenska?

cptCalavera

Så noga tittade jag inte. Men det antar jag eftersom den var med till en svensk serietidning främst riktad mot barn?
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

erik_b

Enligt thebrickfan.com kommer samlarutgåvan av LEGO-filmen innehålla en exklusiv version av Vitrivius, vet dock ej om detta bara är i USA eller här också, men man kan ju hoppas...

http://www.thebrickfan.com/the-lego-movie-blu-ray-will-include-vitruvius-minifigure/

Risgrynsgrot

Fick hem nästa veckas Kalle Anka i brevlådan.. Medföljde en , Police Helicopter.. 50 bitar och en minifig, ganska okej för 32 kr (iallfall om man gillar polislego)

mordatre

Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shiftaltcmd

Den här veckan fick man en Ninjago dvd. Första avsnitten på den nya vågen. Finns kvar i butik till imorgon måndag. Eventuellt tisdag beroende på butik och var man bor.

Roger Brickjet

I Chima-tidningen, nr 5, som finns i butik nu, följer det bland annat med en Trans-Light Blue lövbit 10884. Vet inte vad jag ska ha den till ännu men den ser fin ut :)

Roger Brickjet

En fråga till er som får hem Kalle Anka: Fick ni med någon SW-påse idag (nr 43)? Framsida antyder att det borde varit med något ("Till dig: LEGO Star Wars! ") men ytterpåsen var öppen i botten.

Cyklisten

Hejsan svejsan allihopa!! :)

Risgrynsgrot

Visst fick jag det.. med i tidningen var en ARC-170 Starfighter.. Ett par bra bitar i den.  :)

Roger Brickjet

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 17 Oktober 2014 kl. 17:31
Visst fick jag det.. med i tidningen var en ARC-170 Starfighter.. Ett par bra bitar i den.  :)
Crap. Tack för info. Får testa att kontakta förlaget.