Bricklink - Samlingstråd för frågor och tips

Startat av mechamike, 13 Januari 2011 kl. 11:12

Föregående ämne - Nästa ämne

andreas E

Jag har bara maintence sida. Inga inloggningar.

Jenny242

Jenny242
Region Hufvudstaden

Klas Almqvist

maintence sida fram till 20.30 svensk tid klockan kan jag ;D

ColA

19.01 fick jag 1 order så det fungerar fint  :) 

ColA

Citat från: MrUzagi skrivet 19 September 2025 kl. 01:37Det verkar ha gått mindre bra med sammanslagningen.
https://www.reddit.com/r/Bricklink/comments/1nkcygu/account_security_risk/
Oj det lät inget kul för folk, tack och lov har jag inte märkt något knasigt hos mig. 

Skillnaden för oss vanliga är obefintlig vad jag kan se.

ArfMan

maintence sida För mig också fortfarande...
 Det kan bli en billigare helg! (Tills jag hörde att familjen vill till Ikea 🙃)

Jenny242

Citat från: ArfMan skrivet 19 September 2025 kl. 07:59maintence sida För mig också fortfarande...
 Det kan bli en billigare helg! (Tills jag hörde att familjen vill till Ikea 🙃)
Jag hade maintenance imorse, men efter 45 min ca så funkade det. Idag kunde jag slå ihop utan att de ifrågasatte hur gammal jag var  ;) . Och det fanns många fler avatarer att välja på än igår. Nu är jag en fig med två plushies, passande nog  ;D
Jenny242
Region Hufvudstaden

pehter aka ibbe

Citat från: MrUzagi skrivet 19 September 2025 kl. 01:37Det verkar ha gått mindre bra med sammanslagningen.
https://www.reddit.com/r/Bricklink/comments/1nkcygu/account_security_risk/

hehe liknande felrapporter har jag sett ibland, beroende på miljö kan det få lite intressanta beteenden.....

Citat från: ColA skrivet 18 September 2025 kl. 20:0519.01 fick jag 1 order så det fungerar fint  :)
Citat från: ColA skrivet 19 September 2025 kl. 06:22Oj det lät inget kul för folk, tack och lov har jag inte märkt något knasigt hos mig.

Skillnaden för oss vanliga är obefintlig vad jag kan se.

Du kanske ska dubbelkolla beställningen så att du skickar till rätt person ifall beställaren hamnade i ett sånt läge där "fel" person var inloggad vid beställningen 8)

Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

ArfMan

Citat från: Jenny242 skrivet 19 September 2025 kl. 08:15Jag hade maintenance imorse, men efter 45 min ca så funkade det. Idag kunde jag slå ihop utan att de ifrågasatte hur gammal jag var  ;) . Och det fanns många fler avatarer att välja på än igår. Nu är jag en fig med två plushies, passande nog  ;D

Ja...

Fungerar "tyvärr" nu...

Verkar bli BL order OCH IKEA besök  ;D

ArfMan

Någon som har loggat in i Stud.io efter "fusionen"?

jag kommer inte in varken med den "gamla" lösenord (BL) eller den "nya" (Lego)

MrLaago

Citat från: ArfMan skrivet 20 September 2025 kl. 23:09Någon som har loggat in i Stud.io efter "fusionen"?

jag kommer inte in varken med den "gamla" lösenord (BL) eller den "nya" (Lego)
Jag hade samma problem. Testade att starta om och fick då detta meddelande. Vi får helt enkelt vänta...
Skärmavbild 2025-09-20 kl. 23.22.16.png

ArfMan

Citat från: MrLaago skrivet 20 September 2025 kl. 23:25Jag hade samma problem. Testade att starta om och fick då detta meddelande. Vi får helt enkelt vänta...
Skärmavbild 2025-09-20 kl. 23.22.16.png
ouch... fortfarande min dålig minne... hade kryssat bort "don´t show this again"... och glömd det...

MrLaago

Lätt hänt @ArfMan Nu slipper du fundera och testa i onödan iaf!

Selander

Jag är lite villrådig....det här med att kontona ska slås ihop. Startar man "merge" operationen från BL eller från Lego.com ?