Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Lord of the Rings

Startat av Teabox, 16 December 2011 kl. 13:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Jaha, då var det väl i praktiken klart att det blir tre år med LotR-LEGO! Bilbo-filmerna blir tre och inte två!

ogel

Inte jätteviktigt men. Vet nån var man får med 30210 settet? Om man får med det nånstans i Sverige alltså. Skulle gärna ha ett men inte sugen på att betala ockerpriser på tradera.

Robert.S

Vet inte om folk har sett denna?. Riktigt läcker må jag säga, Verkar var en exclusive figur som man får om man köper spelet.

Odidoma

Citat från: Robert.S skrivet 04 Augusti 2012 kl. 18:47

Vet inte om folk har sett denna?. Riktigt läcker må jag säga, Verkar var en exclusive figur som man får om man köper spelet.
Spännande, är det ett antagande eller är det så?

Tie Fighter

Robert.S

Citat från: Odidoma skrivet 05 Augusti 2012 kl. 07:34
Citat från: Robert.S skrivet 04 Augusti 2012 kl. 18:47

Spännande, är det ett antagande eller är det så?

Vet inte säkert, men hittade bilden på Eurobricks forum och vad jag fattade det som så skulle den ingå i spelet. Någon vet eller har hört något annat?

Mirandir

Citat från: Robert.S skrivet 05 Augusti 2012 kl. 11:40
Vet inte säkert, men hittade bilden på Eurobricks forum och vad jag fattade det som så skulle den ingå i spelet. Någon vet eller har hört något annat?

Brickset har samma information. Tydligen är det uppgifter som ursprungligen kommer från Amazon.de.

EDIT: Tror dock inte att den följer med i alla spel utan bara i en såndär speciell samlarutgåva.
Legobloggen: http://legobloggen.com

tokumei

Funderade på att skippa LOTR-setten, men har tänkt om, och funderar på att köpa allihopa! Allt eller inget.  ;D
Undra vart man billigast får tag i alla setten i ett paketpris, men det här kanske är fel tråd för sånna funderingar...

Lews

Citat från: tokumei skrivet 09 Augusti 2012 kl. 17:39
Funderade på att skippa LOTR-setten, men har tänkt om, och funderar på att köpa allihopa! Allt eller inget.  ;D
Undra vart man billigast får tag i alla setten i ett paketpris, men det här kanske är fel tråd för sånna funderingar...

LEGO har ju ett paket med samtliga set på Amerikanska S@H för 353 dollar så prata med Studbringer här på forumet och se vad det kostar att ta hit.

bjong

ingen som har koll på vilka sagan om ringen set som kommer under 2013?

Wineyard

En bild om vad som, eventuellt, komma skall:

Ser riktigt intressant ut!

Tie Fighter

Skafte

Satt härom kvällen och sorterade mina SW-gubbar, men alla LotR-gubbarna tittade på i en enda röra. De ville också ha en hylla.

Åh nej, nu kommer jag bergis jaga specialtryckta Legolassar från Indonesien också...  ::)

mechamike

Tycker fortfarande dom är i en enda röra, Borde inte alla Orcher stå för sig och alla små hobbitar ihop?
?

Skafte

Du snackar med OCD-Skafte här. Dom står i Bricklinks bokstavsordning...  :)