Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Animal Crossing-samling

Startat av Jenny242, 22 juli 2025 kl. 17:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Jenny242

Äntligen har jag alla Animal Crossing minifigurer som kommit ut. Jag får glädja mig i en och en halv vecka, för nästa fredag släpps 3 nya set med 5 nya figurer 😂. De kommer jag såklart köpa så småningom... 😂

IMG_0831.jpg

Jenny242

Joyride

Färgstarka och coola figurer!
Instagram: joyride_bricks

CopMike

Snygg samling (y)! Jag har som vanligt ingen koll på vad jag har, får bli ett skärp-mig projekt framåt!

Jenny242

Citat från: CopMike skrivet 22 juli 2025 kl. 19:12Snygg samling (y)! Jag har som vanligt ingen koll på vad jag har, får bli ett skärp-mig projekt framåt!
Tack! Ja de borde ju passa dig som Fabuland-fan  :)
Jenny242

MrUzagi

Coolt.

Jag har ganska precis två st. Likadana två stycken f.ö. ;D

Jenny242

Citat från: MrUzagi skrivet 22 juli 2025 kl. 19:27Coolt.

Jag har ganska precis två st. Likadana två stycken f.ö. ;D
haha vilken av dem? 😀
Jenny242

ColA

Nice nice jag har också sett till att ha alla. Några är till och med på live konstert i Cantinan på Tatooine  8)

MrLaago

Va fint! När jag ser dem såhär i en samling vill jag ha dem alla ,:) Har en tror jag så då är väl samlandet igång??

T-86

Citat från: MrLaago skrivet 22 juli 2025 kl. 20:09Va fint! När jag ser dem såhär i en samling vill jag ha dem alla ,:) Har en tror jag så då är väl samlandet igång??
Bara att jobba vidare 💪😄
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Jenny242

Citat från: ColA skrivet 22 juli 2025 kl. 20:07Nice nice jag har också sett till att ha alla. Några är till och med på live konstert i Cantinan på Tatooine  8)
Haha underbart! Ja de är fantastiska! Ser nu att det är 6 nya som kommer nästa vecka, inte 5 som jag trodde 😀
Jenny242

Jenny242

Citat från: MrLaago skrivet 22 juli 2025 kl. 20:09Va fint! När jag ser dem såhär i en samling vill jag ha dem alla ,:) Har en tror jag så då är väl samlandet igång??
Så är det helt klart! Bara att fortsätta samla 😀. 
Jenny242

MrLaago

Citat från: T-86 skrivet 22 juli 2025 kl. 20:23Bara att jobba vidare 💪😄
Ja det är väl bara att sätta igång!

Citat från: Jenny242 skrivet 22 juli 2025 kl. 20:44Så är det helt klart! Bara att fortsätta samla 😀.
Inte helt omöjligt alls  :)

Skafte

Gör det inte - det är en fälla!  ;D

Illuwatar

Roliga figurer - har noll koll på Animal Crossing, men det ser ut som en modern form av Fabuland.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Eriol

Citat från: Skafte skrivet 22 juli 2025 kl. 21:00Gör det inte - det är en fälla!  ;D

Man vet liksom inte om det tar slut efter 26 figurer eller om det accelererar till en fart av 100 nya om året...