Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Animal Crossing-samling

Startat av Jenny242, 22 juli 2025 kl. 17:24

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Jenny242

Jenny242

Skafte

Jag tänkte skriva att jag gillade ugglan mest innan jag såg kommentarerna...  ;D

Jenny242

Citat från: Skafte skrivet 12 augusti 2025 kl. 20:27Jag tänkte skriva att jag gillade ugglan mest innan jag såg kommentarerna...  ;D
extra kul eftersom även jag jobbar på museum 😂. 
Jenny242

Emma

Så ORIMLIGT söta!!!
Region Mitten

Lähnn

Citat från: Jenny242 skrivet 12 augusti 2025 kl. 20:31extra kul eftersom även jag jobbar på museum 😂.
Bär du också fluga på jobbet?  ;)

Jenny242

Citat från: Lähnn skrivet 13 augusti 2025 kl. 06:34Bär du också fluga på jobbet?  ;)
Haha nej, och jag är sällan så arg 😂
Jenny242

Jenny242

Fick bygga om min display så alla figurer skulle få plats på samma. Här finns även utrymme om det skulle komma fler framöver. (Som jag såklart hoppas på 😂)

IMG_2562.jpg

Jenny242

Magnus den store

Citat från: Jenny242 skrivet 20 augusti 2025 kl. 10:38Här finns även utrymme om det skulle komma fler framöver. (Som jag såklart hoppas på 😂)

Det skrevs att augusti-släppen var "final", men det kan ju vara för året. Varför döda temat redan? Det finns åtminstone en polybag inplanerad för 2026, men i övrigt har jag inte set någon mer information.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Jenny242

Citat från: Magnus den store skrivet 20 augusti 2025 kl. 13:10Det skrevs att augusti-släppen var "final", men det kan ju vara för året. Varför döda temat redan? Det finns åtminstone en polybag inplanerad för 2026, men i övrigt har jag inte set någon mer information.
Aha, det har inte jag läst nånstans. Men vi får hoppas att det bara var för året då. Det finns ju många karaktärer än att ge ut :) Jag hoppas ju på en hel minifigur-serie så småningom ;) 
Jenny242