Klossfestivalen 2025 - Lördag 15 november Västerås

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Myko

Citat från: o0ger skrivet 22 September 2025 kl. 15:57Ok, då är jag anmäld!

Hur många kommer vara kvar på lördag kväll? Tänker att vi kanske skulle styra upp att vi går ut och käkar lite nånstans? 

o/

MrUzagi

Citat från: o0ger skrivet 22 September 2025 kl. 15:57Ok, då är jag anmäld!

Hur många kommer vara kvar på lördag kväll? Tänker att vi kanske skulle styra upp att vi går ut och käkar lite nånstans? 

Lite beroende på hur trött jag är efteråt så kan jag tänka mig att hänga på. Äta behöver man ju göra ändå, sedan har jag inte så långt hem till Uppsala ändå.

setoryd

Hej på er!
Vi kan köra lite lördagshäng hos oss om ni orkar ta er till Västerås utkant. (några hundra meter från o0ger där vi va senast det begav sig). Jag kommer inte hinna ställa mig och laga mat men vi har en pizzeria i området som vi kan beställa ifrån.

Vi kommer ha en hel del att packa ner men det är bara några minuter med bil från Klossfestivalen så runt 18 tiden borde fungera. Jag ska försöka hetsa @o0ger att komma på nån bra aktivitet/Quiz eller nåt sånt  ;D

ColA

Det låter trevligt :-[  Min familj följer med (4/5 barn) och så har jag jag en stor dag några dagar senare så vi hänger bara kvar på hotellet på lördags kvällen. 

andreaseldh

Citat från: ColA skrivet 29 Oktober 2025 kl. 15:50... 4/5 barn ...

Bara 0,8 än så länge? Du får jobba på lite för att komma upp till medelvärdet 2,4  ;)

Gideon

Citat från: Emma skrivet 30 April 2025 kl. 23:24Vilket hotell blir "officiellt klossis-hotell"?

Citat från: ColA skrivet 29 Oktober 2025 kl. 15:50Det låter trevligt :-[  Min familj följer med (4/5 barn) och så har jag jag en stor dag några dagar senare så vi hänger bara kvar på hotellet på lördags kvällen.
Blev det nåt officiellt Klossfestivalen-hotell? Eller åtminstone nåt där en större del av oss bor...?

Edit: Enda vettiga alternativet i närheten som hade rum kvar till ett rimligt pris var visst Comfort Hotel vid järnvägsstationen, så nu fick det bli ett rum där fredag-söndag.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

V.L.flower

Anmäld och bor på Best Western Plaza :) fredag-söndag :) Vi ses <3
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Anders67

Anmält, och CB Blue rock med 4,72 meter - 8 bord á 60 cm är bokade = 480cm - så det bör få plats med minimalt med duk på sidorna.
Copmike med sina 6 moduler i bredd innebär mitten på vårt bygge (nästan mitten då jag har 16 studs extra) - så 8 studs från mitten startar CopMike.

Ändrad version 3 med 2 moduler till i bredd

CB Blue Rock - Layout Västerås v3.png

Myko

Gideon

Flickr   Instagram

Anders67

Gideon

Flickr   Instagram

KlaraBella

Jag har anmält mig och dyker upp fredag kväll. Ska bli kul!

Jag har en praktisk fråga: 
Går det att stanna till med bilen precis utanför dörr/entré och stå där den lilla stunden som behövs för att bära in grejerna?
(För att så fort som möjligt förflytta bilen till en parkering såklart).

Klossfestivalen

Citat från: KlaraBella skrivet 09 November 2025 kl. 13:16Jag har anmält mig och dyker upp fredag kväll. Ska bli kul!

Jag har en praktisk fråga:
Går det att stanna till med bilen precis utanför dörr/entré och stå där den lilla stunden som behövs för att bära in grejerna?
(För att så fort som möjligt förflytta bilen till en parkering såklart).
Hej hej.

Ja det brukar gå superbra - ju kortare tid bilen står där desto bättre  ;)

//Fredrik

Boathill

Region Hufvudstaden