Klossfestivalen 2025 - Lördag 15 november Västerås

Startat av Klossfestivalen, 14 November 2024 kl. 11:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Anders67

Layout på vårt 22a utställning med CB Blue Harvest

Och faktum är det vårt största någonsin i vår konstellation!
Och 20 moduler Jocke
Totalt 156st  48x48 moduler !!!!
Jag får det till 23m2

IMG_0863.png

setoryd

Tjena!
För de som vill kan vi köra lite häng ute hos oss i norra utkanten av Västerås på lördag efter att festivalen stänger. Vi kan beställa mat från Pizzerian några hundra meter bort så vi får nåt i magen. Vi kan bjuda på alkoholfritt att dricka, om nån vill ha alkohol går det bra att ta med. 

Vi har en pälsklädd liten buse, är någon allergisk mot hundar, ladda upp med Clarityn. 

@o0ger har fixat en aktivitet och vi kan ta en guidad tur i legorummet som ser ovanligt tomt ut när så pass mycket är nerpackat i kartonger för att hänga med till Klossfestivalen.

Ses imorrn när det är dags att ställa upp.
/T

lingonmirakel

Proffsigt packat som vanligt. Snart åker jag mot Västerås, ses där 8)

AAECF4CE-6A42-45C1-9284-71FC19796B44.png D9B9FDBC-1C61-4AB6-9958-7F1D0C74F1D7.png
Instagram: miken_mocs

Larsson

Citat från: lingonmirakel skrivet 14 November 2025 kl. 13:48Proffsigt packat som vanligt. Snart åker jag mot Västerås, ses där 8)

AAECF4CE-6A42-45C1-9284-71FC19796B44.png D9B9FDBC-1C61-4AB6-9958-7F1D0C74F1D7.png
Kartonger, vad är det?  ;D
Ses där!  :)

V.L.flower

Nu lämnas Nerike för vidare färd öster ut. @Chriss77Mstad  och jag.
Ses snart :)
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

setoryd

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Jenny242

Glöm inte att tagga era bilder med @swebrick_official om ni lägger upp nått på Instagram under helgen. Och se till att era konton är publika. Annars kan jag inte reposta era bilder där 😄
Såklart frivilligt att dela bilder där, men det är kul att visa upp vad vi gör i föreningen  <3
Jenny242
Region Hufvudstaden

CopMike

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

o0ger

Tommy hälsar att de som vill ses hemma hos honom kl 18. Adressen är Stavhoppargatan 11. Kolla gärna på Rönnby Pizzeria vad ni vill ha för pizza och skriv här i forumet så gör vi en sambeställning.

Om ni tar bussen så åker ni buss 6 mot Rönnby till Rönnby Centrum.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Jory

Nu är jag hemma på Stavhoppargatan 11 så vill man komma tidigare så går det bra. Tommy håller på att packa det sista så kommer så fort han kan 

o0ger

Jag kan ta vilken pizza som helst men delar gärna med någon för jag äter bara en halv.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MrUzagi

Citat från: o0ger skrivet 15 November 2025 kl. 17:26Jag kan ta vilken pizza som helst men delar gärna med någon för jag äter bara en halv.
Jag är nog också bara hungrig för en halv pizza.