Klossfestivalen 2024 - LINKÖPING lördagen 5 oktober på SAAB Arena

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Gideon

Citat från: AndersI skrivet 03 Oktober 2024 kl. 21:30När på dagen? Ska dra till Norrköping vid 12-snåret, men om ni tänker er dit före 11 är jag på.
Vi äter nog bara frukost, checkar ut och åker dit. Ska väl ta sig hemåt inte alldeles för sent på eftermiddagen, så det vore nog inte fel att t o m sikta på att vara där när de öppnar kl 10.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

ArfMan

Citat från: Skafte skrivet 03 Oktober 2024 kl. 19:12Jag och @eMpTyW åker färja i morgon bitti och säger adjö till Legobutiken i Skärholmen innan de stänger. Antagligen där ca 11.30 och då är det ju fiffigt att käka lunch där också, om någon känner för att haka på. Vi har typ en plats i bilen till Linköping också, om någon vill haka på i sista minuten!

åh... låter lite rolig med träff och lunch (tyvärr inte resa neråt...)... får se om jag hinner

ColA

Citat från: Gideon skrivet 03 Oktober 2024 kl. 22:07Vi äter nog bara frukost, checkar ut och åker dit. Ska väl ta sig hemåt inte alldeles för sent på eftermiddagen, så det vore nog inte fel att t o m sikta på att vara där när de öppnar kl 10.
Jag ska höra med familjen om vi ska hänga på 😊 

Henkeso

Är det någon som åker från Åby eller Norrköping imorgon som kan tänka sig att ge mig skjuts till Klossfestivalen? Jag och mina byggen tar inte upp mycket plats  :)

Emma

Citat från: matgri skrivet 03 Oktober 2024 kl. 09:51Jag kan också frakta om det behövs. Tänkte att Trosa är längre bort än Sollentuna.
Skall det till Åkersberga?

Det ska till klossfestivalen sthlm!
Region Mitten

CopMike

MrUzagi

Citat från: Henkeso skrivet 04 Oktober 2024 kl. 08:58Är det någon som åker från Åby eller Norrköping imorgon som kan tänka sig att ge mig skjuts till Klossfestivalen? Jag och mina byggen tar inte upp mycket plats  :)

Om du inte får napp hos någon som bor närmare så övernattar jag hos brorsan i Svärtinge. Planen är att åka därifrån 8-ish imorgon och det tar ca 10 min in till Norrköping.

Henkeso

Citat från: MrUzagi skrivet 04 Oktober 2024 kl. 10:14Om du inte får napp hos någon som bor närmare så övernattar jag hos brorsan i Svärtinge. Planen är att åka därifrån 8-ish imorgon och det tar ca 10 min in till Norrköping
Jag åker från Åby centrum så om du kan tänka dig att svänga in till Åby från Svärtinge vore det perfekt! 

MrUzagi

Citat från: Henkeso skrivet 04 Oktober 2024 kl. 10:27Jag åker från Åby centrum så om du kan tänka dig att svänga in till Åby från Svärtinge vore det perfekt!

Det borde gå. Jag får se till att åka lite tidigare bara så man hinner i tid till arenan, i synnerhet om du har saker att ställa upp.

Skafte

Nån som behöver nåt utköpt från Skärholmen så är här en stund!

Godtfred

Saxat från nätet:

Vad säger lagen:
Att köpa ut – oavsett om det är till ens egna barn eller andras – är inte bara att sätta de ungas hälsa på spel, utan ett lagbrott.

Joacim

Citat från: Skafte skrivet 04 Oktober 2024 kl. 11:32Nån som behöver nåt utköpt från Skärholmen så är här en stund!
Ar där igår själv, men som vår kära ordförande påstår så ska vi väl inte ägna oss åt brott...😁

MrUzagi

Citat från: Henkeso skrivet 04 Oktober 2024 kl. 10:27Jag åker från Åby centrum så om du kan tänka dig att svänga in till Åby från Svärtinge vore det perfekt!

Jag har skickat PM till dig med lite mer detaljer och mobilnummer.

matgri

Citat från: Emma skrivet 04 Oktober 2024 kl. 09:27Det ska till klossfestivalen sthlm!
Då är det nog bättre med Copmike. Planerar att ta pendeltåget med mitt bygge.

Skafte

Kunde man anmäla anhöriga, är det i anmälningsformuläret?