Klossfestivalen 2024 - LINKÖPING lördagen 5 oktober på SAAB Arena

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

MrLaago

@Skafte gissar på at du menar som besökare? Såhär står det i ursprungsinlägget:
Förmåner för deltagare/utställare som är medlemmar i Swebrick:
Alla deltagare/utställare får fri entré för sina familjer alla dagar. Meddela oss på plats, så skriver vi upp dom på Gästlistan.

Skafte

ColA

Puh vilken eftermiddag det blev idag för familjen men Blue Harvest är på plats, alla barnen sover och pappa dricker öl i baren 😊 

Vi ses imorgon! 

CopMike

Emma

Jippi. Inbäddade på nattåget. Nu är vi på väg!!
Region Mitten

CopMike

Baren stängd, dax att sova! Schysst häng med bl.a. Gotländska kompaniet 💪!

Emma

Hur många blir vi ikväll? Någon som styrt upp middag? Boka bord?
Region Mitten

Gideon

Vi blir kvar ikväll hela skocken från Ludvika, har dock inte funderat nåt närmare på middagsalternativen ännu.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Misa

Hej!
Jag är inte alls med på klossfestivalen men om det är ok, möter jag gärna upp er där ni ska äta middag? 

Klossfestivalen

Hej hej alla glada!

Förtydligande som ni gärna får sprida till andra utställare:

• I er VIP-lounge en trappa upp finns kaffe och kaka - 85% av er var med förra året - hjälp varandra att hitta
  • För er som önskar te, så har vi löst att i kiosken mittemot Castonien hämtar ni ut det och visar upp er utställarbricka - kiosken heter Mat&Dryck (Inte Buster)
  • Lunch serveras kl.12 i er VIP-lounge en våning upp
  • Det är beställt för 45 personer + 5 vegan - OM det inte räcker, så löser vi extra från restaurangen

Ha en fantastisk dag på Klossfestivalen!

Fredrik Novak

Emma

Citat från: Misa skrivet 05 Oktober 2024 kl. 09:43Hej!
Jag är inte alls med på klossfestivalen men om det är ok, möter jag gärna upp er där ni ska äta middag?

Det vore trevligt.
Region Mitten

mrlind

Have a great build day!
Instagram Flickr

Gideon

Hur är maten på Scandic City...? Hade nog varit väldigt smidigt om man hade kunnat äta på hotellet 🙂
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Emma

Citat från: Gideon skrivet 05 Oktober 2024 kl. 16:04Hur är maten på Scandic City...? Hade nog varit väldigt smidigt om man hade kunnat äta på hotellet 🙂

Jag har tänkt lika.

Jag och Bjuna behöver gå till hotellet och vila lite efter en lång dag! Vi äter med största sannolikhet där.

Senare på kvällen siktar jag på att sätta mig i lobbyn och njuta av en öl eller nåt sånt.
Region Mitten

Misa

När borde jag dyka upp på Scandic för att hitta på er?