Klossfestivalen 2024 - LINKÖPING lördagen 5 oktober på SAAB Arena

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Gideon

Citat från: Emma skrivet 16 September 2024 kl. 07:45Scandic city, är det hotellet som gäller?? Vill ju inte hamna på fel ställe...
Ser så ut här i tråden iaf!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Emma

Region Mitten

Godtfred

Citat från: Emma skrivet 16 September 2024 kl. 07:39Puh! Nu har jag anmält mig och 11-åring. Har fortfarande inte fått schema för fredagen, sååååå lite osäker på logistiken än.

Vi kommer åka tåg. Hur ser det ut med transport mellan tåg och utställning? Någon som kanske vill hämta oss?
16 minuter att gå...

Emma

Region Mitten

byStfn

Kul med så många utsocknes till Linköping! Jag kommer givetvis :D

Emma

Jag kommer ha svårt att hinna ner till fredagkväll. Siktar fortfarande på att hinna. Men eventuellt blir det nattåget för oss.

Lördag kväll, kör vi samkväm då? Bowling, mat och häng!
Region Mitten

TCAS

Anmäld! (Bättre sent än aldrig haha)

Jag vill gärna bowla på kvällen! Det tackar jag aldrig nej till  ;D
Joakim - Östra G

T-86

Skiter sig tyvärr för mig. Haft hotell bokat en tid tillbaka men nu har det kört ihop sig. Ha ett gött event och kvällshäng alla deltagare! 
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Gideon

Citat från: Emma skrivet 16 September 2024 kl. 12:49Lördag kväll, kör vi samkväm då? Bowling, mat och häng!
Jag blir kvar även lördag kväll, med sällskap av 5- och 11-åringarna. Bowling beror på tajmingen, men hänger gärna med de som är kvar på hotellet iaf efter att minstingen somnat (kan nog muta storasystern att vara vara barnvakt).

Vi siktar även på att ta en sväng till Flygvapenmuseum på söndagen 🛩
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

matgri

Jag planerar att lämna Solna vid 14-tiden på fredagen och sedan hem på lördag efter eventets slut.
Blir kanske ett stopp i Skärholmen på vägen ner.

Emma

Jag och 11-åring kommer med nattåg från Sundsvall. Framme lördag morgon!

Stannar till söndagen.
Region Mitten

canuckwannabe

Citat från: Tornet skrivet 12 Augusti 2024 kl. 16:25Jamen då kör vi väl lite GBC även i år. Hoppas någon mer tänkt göra det också!
Är gärna med på GBC om det är någon som har elektricitet att låna ut.

mrlind

Citat från: Emma skrivet 17 September 2024 kl. 14:52Jag och 11-åring kommer med nattåg från Sundsvall. Framme lördag morgon!
Om du behöver Swebrick-taxi från stationen så kommer jag med bilen. Skicka ett PM med tid så står Swebrick-taxi och väntar.
Have a great build day!
Instagram Flickr

ArfMan

Alltså... missade anmäla mig och blev sugen... fast det inte många nya saken jämför med förra året som jag skulle ställa ut... nja... får bli en annan gång...

Tornet